Am avut si eu problema similara la a mea, tot 1.7 diesel, dar mai veche.
Cauza a fost un furtun ciupit, arunca apa afara, prindea aer instalatia, si din cauza asta nu circula apa prin motor. Pompa nu mai impingea apa, daca ajunge aer la ea.
Scoate termostatul si verifica-l intr-o oala cu apa, pe aragaz. Ar trebui sa se deschida, cam inainte ca apa din oala sa fiarba. Daca nu se deschide, cumpara altul.
Dupa ce verifici/inlocuiesti termostatul, mai cauti o data scurgeri, sa nu ai alte furtunuri plesnite, sau poate o garnitura pe unde scapa apa.
Cu motorul cald, ar trebui sa fie furtunele intarite. Daca nu sunt, inseamna ca ai o scapare pe undeva.
Cand se incalzeste motorul mai tare, pune cu grija mana pe radiator. Ar trebui sa fie cald-fierbinte uniform. Daca e doar in anumite parti, sau deloc, inseamna ca ori a patruns aer in instalatie, ori e termostatul defect, ori e infundat radiatorul.
Daca radiatorul se infierbanta, insa la peste 90 de grade nu porneste nici un ventilator, inseamna ca e defect bulbul din radiator (termocupla), un releu, o siguranta, sau chiar ventilatorul s-a ars.
Pai ar trebui sa schimbi termocupla poate e defecta si daca vrei cere una care actioneaza la 80-85 de grade.