74 amperi şi 1.7 ar trebui să o ia din prima cheie. Înainte să-i dai cheie, pune contactul, lasă puţin să se stingă toate beculeţele, după care opreşti, după care pui din nou contactul şi aştepţi să se stingă beculeţele. Faci această operaţie de 3 ori. La a 4-a îi dai cheie. Ar trebui să o ia mult mai repede. Vezi poate electromotorul e puturos şi nu merge prea bine. Poate îi pui unul de 2.0 (ăla o ia mai repede dar nu ştiu dacă se potriveşte). Sau poate motorina se ''îmbibă'' şi o ia mai greu. Totuşi, cu baterie nouă de 74 amperi (alea-s de în special mercedes cu motoare peste 2.2 diesel cărora le trebuie mult curent să pornească) cu tot cu electromotorul dus aproape de tot ar trebui să o ia. Totuşi, e bine să te duci la un service să intrebi. Noi nu îţi putem spune problema exactă. Să o stăpâneşti sănătos!
Ms pentru raspuns
Mai vezi şi bujiile. Şi apropo de acceleratie. nu cred că ajută la diesel să apeşi pe acceleraţie. Apăsatul pe acceleraţie când se porneşte se simte doar la maşini pe benzină cu carburator. Poate si motorul nu a fost îngrijit sau are mulţi kilometri. Uită-te la bujii dacă sunt arse. Nu îţi trebuie facultate să deschizi capota şi să te uiţi la ele.
https://www.google.ro/......ps?/search aceasta este bujia. Vezi, când dai fişele de bujii jos să ţii minte ordinea. Trebuie să le pui exact la fel. Fişele de bujii sunt acestea :
https://www.google.ro/......ps?/search
Salut.
Acceleratia se calca la masinile pe benzina cu carburator, la astea pe injectie si eu sunt in dilema daca are rost sau nu sa o calci (injectoarele baga motorina exact cat trebuie si cand trebuie). In fine, depinde si cat de obosit este motoru si de starea bujiilor incandescente (daca una sau mai multe sunt arse), etc.