| AlbertM a întrebat:

Am un Passat B6 cu DPF care se incarca foarte repede, cam in 60km. Am fost cu ea la VW si mi-au spus sa schimb filtrul ca este prea incarcat si au ajuns gaurile din fagure foarte mici.

Intrebarea mea este, sa schimb DPF-ul sau problema poate fi din alta parte?
-Pe VCDS nu are erori
-EGR-ul a fost curatat
-Uleiul folosit este cu norma 507.00
-Turbina functioneaza normal
-Senzori de temperatura lucreaza perfect
Masina face doar regenerare activa, daca o scot pe autostrada nu face si regenerare pasiva!
DPF-ul se incarca pana la 45% si porneste regenerarea activa, am VCDS si o urmaresc mereu
-Injectoarele au valori normale, cea mai mare valoare o are injectorul 2 (max 0.90), restul compenseaza sau au valoare 0.
Multumesc!

3 răspunsuri:
| Frank51 a răspuns:

Daca cei de la VW au spus asta, atunci cel mai probabil trebuie sa schimbi DPF-ul. Nu ar strica sa verifici fizic starea DPF-ului inainte de inlocuire, nu de alta dar nu ai ce pierde.

| AlbertM explică (pentru Frank51):

Fizic nu prea am cum, este capsulat, adevarat ca presiunea diferentiala dupa regenerare este 10, cam mare, un DPF nou are 2-3!
Mie teama ca vor sa ma arda, un DPF nou este 12000 lei

| marinbota a răspuns:

Buna ziua, cum ai rezolvat problema cu DPF-ul?