anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am un passat b6 de 2 ani sunt posesor, masina este din 2009. 2 ani de zile nici o problema, astazi iata prima: urc in masina si cand sa decuplez frana, bep bep bep eroare la frana, iau testeru din portbagaj, si ce sa fie nu am curent la motorasul stanga spate, 0 tensiune, dau roata jos decuplez motorasul si probez acel sabot sa vad daca are curent, nu avea curent, am probat cu un bec. cel din dreapta are tensiune, decupleaza, cupleaza fara probleme. am controlat sigurantele si nimic, ce poate fi? oare e motorasul? cum pot debloca acel motoras, si cum aflu exact ce este?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Prima data, poti desface toate mufele de pe traseu, sa le dai cu spray de contacte.
Apoi, nu stiu... Nu sunt electrician, nu intru (aproape) niciodata pe cablaje. Cu un multimetru ai putea sa verifici daca e intrerupt vreun fir, cu conditia sa il poti identifica de la mufa-la mufa.

2 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Asta e problema frecventa la 'păsat'.
Se strica prin rotatie butonul, motorasele si ceva modul/computer care le actioneaza, din cate stiu.
Pentru comutator defect, poti pleca mai hotarat de pe loc, si se decupleaza singura, dar la tine banuiesc ca e acel modul, daca zici ca nu ajunge tensiune la o roata.
Vezi ca era un topic luuung despre asta, pe vwforum.

| ciprian1896 a răspuns:

Deci astazi am dat motorasul jos, motorasul merge, am reusit sa decuplez si roata ca era blocata. acuma oare unde am intrerupere la curent? eu zic ca e un fir ceva care ajunge la roata ca mi-a mai facut de 2 ori problema asta dar apoi sa decuplat si nu am bagat in seama. un sfat ceva? cel pe dreapta cupleaza decupleaza primeste curent.