Nu se deregleaza singur. dar trebuie periodic ajustat pentru ca, motorul se uzeaza cu timpul, compresia scade. e normal ca atunci cand compresia setului scade...sa fie nevoie de mai multa benzina de exemplu...ca motorul sa mearga in parametri normali
Probabil la contact sau legaturile electrice intre baterie si motor, in caz ca incearca sa porneasca si nu porneste cauza poate sa fie de la motor.
Daca il opresti.....trebuie sa ii scoti iar bujia? daca da, ar trebui sa ii faci un reglaj la carburator. E posibil sa iti ude bujia. Atunci cand o scoti, benzina se evapora. de aia iti porneste cand o pui inapoi. Nu prea ai dat multe detalii. Nu pot fii absolut sigur
Da este mare. 3% era normal. Tot la reglaje iti spun sa umblii. Sau...scoate bujia, fisa o lasi pe bujie, ii pui contactu, apropii bujia de o masa oarecare (de cadru scuterului de obicei, dar sa faca contact cu fierul. sa nu pui pe vopsea sau pe orice altceva care nu conduce curent) si ii dai la automat. vezi daca scanteia este normala. Cel mai bine e sa ai o alta bujie la indemana. sa faci comparatie intre ele. Incearca si varianta asta in caz ca nu rezolvi nimic cu carburatorul.