Doar cureaua, dupa ei trebuie sa schimbi si masina cu tot cu curea, ca tot iti iau ceva bani. La 30. 000 de km, rulmentii de la pompa si intinzator nu pot fi terminati si nu merita investitia. Bun si chiar cureaua mai poate inainta citiva zeci de mii de km. daca aspectul fizic pare destul de bun, dar ma rog si daca se rupe...
Nu e adevarat schimba toate daca schimbi cureaua dupa aia se distrug celelalte si ti se rupe cureaua si inca ceva orice masina i se schimba distributia la minim 65 000 km u chiar nu ai ce face masina mai merge 30000 de km fara pb... e o investitie care nu-si are rostu. u alegi ori faci tiganime si ai posibilitatea de a face mai mult rau ori faci o trebuie buna pana la capat (daca tot vrei sa faci ceva) si stii ca esti in siguranta succes
@ALEx. Nu la toate masinile se schimba cureaua la 60. 000 km.
Si de ce se rup toate dupa ce schimba cureaua?
Daca omul a facut doar atitia km in aceasta perioada de timp sigur este un conducator destul de potolit si mai mult ca sigur masina mai poate inainta in timp doar schimbindu-i cureaua.
In orice caz consultatiile astea sunt cam egale cu zero pina nu vede cineva de meserie si cum arata distributia masinii pe viu.
Cand dai cureaua jos inspectezi rola si pompa de apa. Daca au joc le schimbi daca nu le lasi si le poti schimba la urmatorul service(schimb de curea).
Sault! Eu zic sa le schimbi pe toate odata pentru ca iti iei de o grija si asa in timp trebuie sa le schimbi pe toate asa ca mai bine le schimbi pe toate odata
Daca au trecut 4 ani si ai facut doar 29.000 km se verifica cureaua daca prezinta uzuri. Mai mergi cu ia pana faci 60.000 km si atunci schimbi kit distributie cu tot cu role intinzatoare si pompa de apa.