Carburatorul e cel mai probabil poate fi înfundat, cablu de la accelerație care duce la carburator ar putea fi rupt, ruginit sau de obicei au o piuliță pe cablu în ambele capete și poți să strângi sau să slăbești accelerația verifica și asta schimbă bujia verifică ce fel de scânteie dă scânteia trebuie să fie albastră și puternică să se vadă bine verifică furtunele și filtru de la pompa de benzină poate sunt înfundate verifică uleiul verifică furtunul de la ulei poate a sărit și atunci motorul nu mai are ulei nu mai are ungere se supraîncălzește se corodează și crapă adică se gripează setul(piston segmenți rar și bielă)
Mna garniturile în special cea de la chiuloasă unde vine bujia acolo trebuia că garnitura să fie bună și să fie foarte strâns să nu scape aer deci dacă nu e de la cabluri nu e de la carburator și bujie poți desface chiuloasa sau motorul sa te uiți la starea pistonului și a camerei de ardere trebuie să fie ok să nu aibe zgârieturi pistonul poate să fie mai negricios dar să nu aibe depuneri pe el dacă totul arată bine și gaura care conectează toba de evacuare este curată și nu e înfundată nici toba atunci poate să fie o problemă electrică care e mai greu de rezolvat că nu toată lumea știe poți verifica si magnetoul dacă dă suficient curent sper că nu te-am plictisit cu ceva ce deja ști
Deseori, asemenea probleme apar cand calea de aer (filtru) sau de combustibil (diuza) este aproape complet infundat.
Le-am curățat pe ambele iar după 10 km parcurși a apărut din nou problema
Voi curăța din nou carburatorul chiar daca l-am curățat cu câteva săptămâni înainte să apară problema.
Curat si rezervorul, sa nu fie plin de mizerie!