Se poate să fie destul de multe:
- scânteie slabă (curăță bujia);
- jicler înfundat (desfaci și cureți carburatorul);
- ceva mizerii pe furtunul de alimentare (puțin probabil - scoate-l din carburator și golește rezervorul într-o canistră, apoi verifică-l);
- tot pe partea electrică - magnetou defect (izolație proastă) sau cablu de bujie străpuns. Se pot verifica cu aparate de măsură a izolației.
Reglajul carburatorului pentru avans/aer e facut prost.
Cel mai probabil ai soc automat, si cat e activ porneste si functioneaza, dar dupa ce se incalzeste motorul, se opreste.
Adevarul e ca la filtrul de aer, cand l-am cumparat avea o carpa pusa in loc de burete, iar am pus burete de saltea, ca de asta anumit nu am. Nu am nici furtun de la filtru de aer la aia de jos unde e pedala cu care pornesc... La deal merg diar cu 30 km/ h, nu are turatie cum trebuie, iar la vale am prins si 75 km/h, caci maxim e 80
Pentru inceput, pune un filtru de aer nou, cel mai probabil de aici e problema, sau pune cum era inainte.
Daca pun cum era inainte nu merge decat cu maxim 20km/h
Incearca sa nu mai pui nimic pe post de filtru, doar carcasa sa vezi daca va functiona normal.
Regleaza-i minimul relanti, accelerezi 1/4, clapeta aer trebuie sa ramana deschisa 1, 1.5 mm dupa ce ai lasat acceleratia! Surubul de aer din foto de mai jos, il inchizi de tot apoi il desfaci 1, 5 ture! Monteaza-i o bujie noua!
http://www.racing-planet.co.uk/......986-1.html
cosmindrx25 întreabă: