Sfat? Un atelier auto, pus pe stand și o revizie totală a motorului. Filtre înfundate, ulei îmbâcsit, simeringuri, garnituri terminate, cămăși pistoane terminate.
Ce alt răspuns mai vreți?
Câte sute de mii de kilometri are motorul? Când sau a fost vreodată scos motorul de pe mașină, dezmembrat, spălat, degresat, inclusiv baia de ulei?
Probabil niciodată!
Fumul îl întrece pe cel de Trabant. Trabant avea motor în 2 timpi. Scotea fum datorită amestecului de combustibil cu ulei.
Același lucru îl pățiți și dumneavoastră.
Problema este că s-ar putea sparge motorul dacă îl mai forțați!
Salut, aceiași problema am avut-o pe un Mercedes, în cazul meu după ce au schimbat băieții garnitura de chiloasa au pus greșit distribuția, au pus greșit un senzor. În cazul tău poate sa fie o alta cauza, recomand sa o duci la mecanic
Egr si catalizator infundat