| niky128 a întrebat:

Am un vw Pasat 1, 9 TDI si am genti de 16 si vreau sa pun de 17 poate cineva sa-mi spuna care sint cauciucurile indicate pentru geanta de 17 si pentru masina specificata! Multumec anticipat!

6 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Nu e cazul sa apelezi la un mecanic pentru o chestie atat de simpla. Scrie dimensiunile anvelopelor pe 16 din talon si iti dau anvelopele pe 17 echivalente.
Atentie insa, pentru a fi in regula din punct de vedere legal, noile dimensiuni ar trebui omologate si trecute in talon.

| covexrobu a răspuns:

@alllinna aici pe site sunt si mecanici sunt si viitori ingineri mecanici si nu numai care pot sa te ajute orice problema ai avea cu masina.
Pentru ca sa iti schimbi cauciucurile nu trebuie sa mergi la service. Mergi la reprezentanta si intreaba daca se pot omologa jenti de 17 pentru masina ta. Si daca se poate atunci ei iti vor spune si marimile si tot ce este necesar sa stii. Ei iti vor scrie in talon sau pe hartie de omologare ce cauciucuri poti sa iti montezi. Si atunci mergi la un magazin care vinde cauciucuri si iti cumperi si le montezi. In talon iti vor scrii de exemplu : 205/65 R17. Si atunci iti cumperi cauciucurile respective.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Tot parerea unui mecanic este avizata, pe net ve-ti gasit tot felul de pareri dar niciodata a unui mecanic, doar preri le vreti pe acelea?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

225/45/17 dar vei simti orice gropita cat de mica ar fi ea

| mariuss a răspuns:

Nu crezi ca cel mai bine ar fi sa te duci la un service? eu de cate ori imi schimb ceva la masinama duc la service.bine ca nu este orice masinatongue.pe langa passatul tau... nu ca ma laud dar am masina frate.
ML 320 CDI 4M, 224 cp, capacitate cilindrica 2987

| Deadmaus a răspuns: