| miky77 a întrebat:

Am un Vw polo 9n3 ( 2006 1. 4TDI 70CP ) care la plecarea de pe loc cu prima treapta,vibreaza foarte rau daca se face o plecare in mod obisnuit,normala, iar pentrut a pleca fara vibratii e nevoie sa fie turat cel putin 2000rot/min si ridicarea mai brusca a ambreajului. Nu ii dau de cap,poate ma ajutati voi. Ps. am schimbat tot kitul de ambreaj(disc,rulment, placa).

10 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Nu esti obisnuit sa lucrezi bine cu ambriaju, da-i drumul putin apoi cand pleaca accelerezi.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Probabil la schimbarea discului s-a facut o treaba de 2 lei

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Am vazut diesel-uri care faceau asa din injectie, aveau o anumita turatie in care trepidau. Incearca sa retii turatia la care trepideaza si mergi constant cu ea, vezi daca merge lin dupa ce eliberezi complet ambreajul, sau continua sa scuture. Daca scutura, e problema de la motor. Daca nu, ramane transmisia suspectul principal.

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns:

Nu are nimic, este exact ce-i spuneam si baiatului cu SUV Kia. La unele masini (nu la toate) se creeaza un mic joc in transmisie (valabil doar la plecarea de pe loc) de care nu mai scapi si nu ai ce sa-i faci. Nu afecteaza cu nimic starea masinii insa este foarte enervant.

'' iar pentrut a pleca fara vibratii e nevoie sa fie turat cel putin 2000rot/min si ridicarea mai brusca a ambreajului''

Nu vad ce e rau in asta, 2000 rpm nu este chiar asa mult pentru o plecare de pe loc iar miscarea ta din ambreiaj nu este incorecta (din contra, protejeaza ambreiajul de patinarea inutila)

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns:

Salut Miky, problemele tale vin de la volanta cu masa dubla sau de la kitul ce l-ai schimbat. Cutia jos si schimba-i volanta, la kit cred ca ai si o garantie de cel putin un an, cat despre manopera, un mare semn de intrebare!

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns (pentru Jicarean_Calin_1960):

Daca era volanta il omora la fiecare schimbare de treapta, nu doar la plecarea de pe locwinking

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns (pentru IzvorulDeIntelepciune):

Salut Size, da rezolvarea, parerea mea este ca la turatiile mari volanta se echilibreaza si dispar trepidatiile, sa inteleg ca dupa tine, ramane ca doar kit-ul este problema.

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns (pentru Jicarean_Calin_1960):

Dupa mine nu este nicio problema. Am mers la viata mea cu multe masini si am patit si eu ce zice el. Am fost la mecanic la reprezentanta si mi-a zis ca n-are nimic, ca e normal sa apara acel joc la unele masini. La Diesel e mai pronuntat ca la benzinare.

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns:

Salut Miky, nu ne spui care au fost problemele si cum le-ai rezolvat, in final
de unde veneau vibratiile?

| miky77 explică (pentru Jicarean_Calin_1960):

La schimbarea kitului de ambreaj, placa nu a fost strans cu o cheie dinamometrica asa ca a fost strans sprea tare si s-a deformat in timp.