Arcuri sport, amortizoare de confort, este cel mai bun setup daca vrei ceva mai multa sportivitate si siguranta in curbe si la viteza, dar de asemenea vrei sa mai poti sa mergi cu masina prin Romania, ca doar na. peste tot sunt drumuri de **** la noi, si sa nu afectezi nici bucsaraia masinii prea mult. Ia'ti niste arcuri bune, ca si calitate, o firma mai cunoscuta, nu ta-technix, si de asemenea amortizoare OEM(de la producatorul masinii) sau ceva Monroe, Kyb, Eibach, dar de confort.
Cei aia stock?
Nu ppoti pune de exemplu amortizoare sport si arcuri confort, pentnru ca nu ai cum.Arcurile sport, nu stiu ces alea stock, dar cele sport sunt mai scurte, sa ziceam ca au 3-4 spire, pe cand cele confort au 5-6 spire.Acum daca vii tu sa pui un telescopsport pentru arcu ala lung ai idee cum l-ai pune? Doara sa comprimi arcu ala rau de tot, asa incat s-ar putea atinge spirle intre ele la balans, dar tot un arc scurt ar fi.
Concluzia la o suspensie sport se pune totu sport.De stock nu stiu, probabil sa aiba un magazin in stock ceva aia da.
Pune amortizoare noi si gata.Kyb sunt bune.
Devine alta masina.
Cu amortizoare mai dure iti clantane dintii la fiecare denivelare chiar daca sta mai bine in curbe.
Incearca doar niste arcuri cu mai multe spire si mai groase, eventual care sa iti scada putin si garda. dar un 2 cm acolo... maxim 3. altfel nu prea e ok. eu mi-am pus arcuri sport, au mai multe spire, is mai groase, dar si ingramadite, mi-a scazut garda cu vreo 4 cm mia si e destul de aiurea la defivelari, gropi... in rest, confortul nu se simte atat de tare, dar merita la stabilitate maxim.