Mult prea complicat.
Tehnic vorbind, nu stiu ce ai putea taia de pe ea fara sa-i afectezi siguranta si functionarea, iar practic, chiar daca ai reusi, pentru a omologa asa ceva ar trebui sa te muti din Romania.
Este un pensionar celebru la noi, care a pus doar accesorii pe o Dacia 1300 (stopuri, motor putin mai mare, diferite electronice) si nu a reusit sa o omologheze, fara motive clare.
Ca sa treci o masina la o asemenea subcategorie ar insemna s-o radiezi, ca apoi sa o incepi procedurile de omologare pentru vehicule homemade, chestie care exista doar teoretic in Romania. Ar trebui sa mergi la RAR Bucuresti, ca masina sa fie supuse unor teste asemanatoare cu cele pe care le fac producatorii de masini, inainte de lansarea noilor modele.
Ai sa reusesti cel mult s-o inmatriculezi ca vehicul agricol, la primaria unui sat, si ai s-o poti conduce cu permis de tractor (nu fac misto, asa sta treaba in RO).
Poti sa o faci cat vrei tu de usoara motorul nu se va incadra niciodata in categoria B1