Impozitul e undeva la 2200 lei/an pentru varianta cu 3L, daca te gandeai la cele de sub 3 litri, poti sa mergi mai departe, nu are suficienta putere/greutate si chinui motorul, asigurarea pentru tine trebuie sa fie undeva la 1500-2000 lei, daca iti permiti astea, mergem mai departe, un cauciuc runflat e in jur de 900 lei, am inteles ca sunt probleme si la cutie, pentru varianta diesel 3.0, intinzatorul de lant de distributie e defect, in 2016 l-au rezolvat, schimbul distributiei, obligatoriu pentru un motor asa mare costa de la 5000 lei in sus, variantele cu biturbo sunt de groaza, turbinele isi iau zborul, cand una cand alta, iar consumul pe varianta benzina e demential,
uite si aici cateva detalii : https://aproapemasini.com/2019/04/02/pareri-audi-a7-4g-2010-2018/
Nu cred ca găsesc a 7 2012 nou ))))
Dar de ce te-ai "blocat" pe 2012?
Imi parea mai ok si de aia, nu vreau masina sub 2012, asta ar fi anul de start
VAG ie cele mai bune. Nu se strica nimeni. Pardon, nimic.
https://assets.auto-expert.md/......1-95-1.jpg
Lasa a7 e foarte scump de întreținut. Dacă tot vrei Audi, ia modelul anterior de a6 2013 2.0 TDI manual. E destul de mare și spațios.