Passat b6 oricum e o "masina" plina de probleme, deci o turbina iesita prin capota si un consum de 1l ulei/1000km e un detaliu minor.
Parerea mea este sa mergi pe 2.0 TDI, cea mai puternica versiune pe care o gasesti.
1.9 TDI este doar de 105cp din cate am vazut, si e foarte putin pentru o limuzina atat de mare. Nu doar teoretic, am condus asa ceva, si e prea bleaga. 2.0 TDI merita problemele in plus, ca e destul de 'racheta'.
Daca ai ocazia sa iei automata (DSG), merita si aia.
Depinde ce aseptari ai.
Eu unul as merge pe un 2. 0TDI cu un singur ax BMP, care are putin din fiabilitatea unui 1. 9TDI.
Acum, beleaua e ca si asta are filtru de particule, dar ce e drept, si unele din cele cu motorul de 1. 9TDI au filtru de particule, dar si cel de 2. 0TDI, cu 170CP (BRD cred ca e codul) are filtru, deci tot pe acolo.
Alegerea se rezuma in special la ce asteptari ai tu de la masina.
Daca ar fi sa aleg eu, lupta s-ar da intre 1. 9TDI si 2. 0TDI BMP, si probabil ar castiga BMP-ul, deoarece are mai multi CP si cel mai adesea are mai multe dotari spre deosebire de un 1. 9TDI.
Insa, daca e sa iesim putin din "sondaj" as alege la orice ora un A4 in locul unui Passat, chiar daca are acelasi motor (sau asemanator).
Daca te uiti pe site-uri straine o sa vezi multe anunturi cu masini VAG 2.0 diesel cu 500.000 si 700.000 km.Si nu se vaita nimeni de probleme.
Se vaita ai nostri dupa ce le cumpara cu km dati inapoi la 160.000.