Este scumpa inscrierea la loganurile pana in 2007, iar ce este dupa 2007 sunt peste 2000 de euro masinile.
Si la un motor Diesel de 1.7 nu e scumpa inscrierea? Ia gandeste-te.
Ala nici ITP-ul nu-l ia cand l-oi pune pe tester, jumate din ce emana e ulei ars. Cand or vedea aia de la noxe te rup.
http://stiri.acasa.ro/......66856.html
Sunt de acord cu tine, am avut logan pe motorina, nici nu vreau sa aud de masini pe motorina pe care iarna le pornesc cu sprayiul
Pretenas, probabil tu bagai motorina in el cu canistra, cumparata de la CFR...
Motorina cumparata iarna de la pompa este aditivata, si nu-ti face probleme. Acum 3 ani porneam dimineata la -30 de grade logan 1.5 dci. Lasam bujiile de doua ori, apoi il porneam din prima cheie. Galopa singura la relanti cate 10 minute, dar nu-mi facea probleme. Avea si o problema la injectie, intre 1200-1500rpm galopa si in sarcina, exact cum facea la rece.
Am avut pe mana Ford 1.8 TDDI care pornea la cheie lunga la -20 de grade, si am descoperit ca toate bujiile erau arse, deci pornea fara preincalzire. Eu niciodata n-am dat spray la un diesel, desi am avut destule pe mana, si locuiesc la munte.
Eu nu zic ca toate sunt loganurile pe motorina sunt jaf, eu am spus de al meu ce am patit...
Un opel astra 1.7 1999-2002 depinde coupe, break, berlina pe ce tara este imatriculata.
skoda octavia 98-2001
vw passat, golf4, etc
Mersi
Da-i si funda!
Iti dau 2000 de euro daca tu iti iei un golf 4 si ii si faci actele, dar sa te incadrezi in bani si masina sa fie cu volan pe stanga totusi!