E un model vechi si foarte reusit, deci din start, obisnuieste-te cu ideea ca vei cumpara o masina cu multi km, daca vrei diesel.
Prima data uita-te la linia caroseriei, mai exact distanta dintre elemente sa fie uniforma peste tot. Te uiti si in interior la airbag-uri, sa nu fie sarite, iar becul de la airbag-uri sa se aprinda cand pui contactul, iar apoi sa se stinga.
Cel mai important lucrul, este motorul, la ele. Daca porneste bine, nu scoate fum si merge regulat, e ok.
Inainte de a o cumpara efectiv, daca pana la acel punct iti place masina, du-o la un service pentru o verificare a caroseriei pe elevator, sa se descopere eventualele suduri sau indoituri la lonjeroane sau alte parti ce tin de structura, eventual un test de geometrie, si neaparat, daca proprietarul sustine ca e achitata taxa, mergi cu el si solicita o adeverinta ANAF, ca sa fii sigur.
Cum spuneam, de km reali nu-ti bate capul. 350. 000km la o astfel de masina, mai ales daca e 1.9 TDI, nu e mult.
Majoritatea au km dati inapoi, de regula undeva pe la 220. 000km-260. 000km, ca asa 'da bine'.
In realitate, masinile alea duc cate 700. 000km cu acelasi motor.
Uita-te la pedale sa nu fie prea uzate, la schimbator de viteza la fel sa nu fie prea uzate.Si atentie mare grija daca sunt noi acestea e nasol nu-l lua deoarece sunt schimbate special. Uita-te la caroserie la imbinari sa nu fie vopsite fa un test de kilometraj deoarece poate fi din Germania rupt in doua si cam atat. Funda?