| lilskies a întrebat:

Astăzi am făcut un test drive cu un Peugeot 207 2010
98000km
Importată din Belgia în Nl si când am deschis ușa. scârțâia
Asta e un semn că mașina ar putea fi extrem de uzată adică aia 98000 ar putea fi falși
La test drive n-am observat nimic dubios mașina merge frumos

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Am uns usi de masini cu 50-60. 000km reali, la primul proprietar. Nu e nici un semn asta.
Nu va mai uitati la numarul de km ca la un indicator al starii autoturismului. Daca a condus-o un prost, poate fi rahat si sub 100. 000km. Daca a condus-o o persoana ok si a intretinut-o cum trebuie, poate fi perfecta si peste 200. 000km.
Dovada sunt rablele de 120-180. 000km din Romania, unic proprietar, care in 10 ani n-au primit nici macar spalari cu jet pe dedesubt, dupa ce au circulat pe drumuri cu sare, scurgerile au fost ignorate, reviziile s-au facut pe cric in fata blocului fara tester, etc. Iei din Est niste masini cu 300. 000km mult mai solide decat astea batjocorite de romanii care si le-au permis noi cu credit, dar nu si-au permis service la ele.

5 răspunsuri:
| 4ndr33y a răspuns:

Nu cred ca intrebi serios despre scartaitul usii, n-ai cum.
Exista o mare posibilitate sa fie data inapoi, la modelele pre 2010 nu puteai verifica KM reali cu testerul, acestia erau tinuti doar in IC (ceasuri) si daca erau rescrise, adios.

| lilskies explică (pentru 4ndr33y):

Deci estimativ câți ar putea avea

| 4ndr33y a răspuns (pentru lilskies):

In medie 200.000 diesel, 150.000 benzina

| lilskies explică (pentru 4ndr33y):

1.4 benzină deci în concluzie scârțâitul uși pleacă doar de la vechime așa-i?

| 4ndr33y a răspuns (pentru lilskies):

Da, dar nu e un indicator al uzurii generale. La logan scartaie usile de noi laughing