Am uns usi de masini cu 50-60. 000km reali, la primul proprietar. Nu e nici un semn asta.
Nu va mai uitati la numarul de km ca la un indicator al starii autoturismului. Daca a condus-o un prost, poate fi rahat si sub 100. 000km. Daca a condus-o o persoana ok si a intretinut-o cum trebuie, poate fi perfecta si peste 200. 000km.
Dovada sunt rablele de 120-180. 000km din Romania, unic proprietar, care in 10 ani n-au primit nici macar spalari cu jet pe dedesubt, dupa ce au circulat pe drumuri cu sare, scurgerile au fost ignorate, reviziile s-au facut pe cric in fata blocului fara tester, etc. Iei din Est niste masini cu 300. 000km mult mai solide decat astea batjocorite de romanii care si le-au permis noi cu credit, dar nu si-au permis service la ele.
Nu cred ca intrebi serios despre scartaitul usii, n-ai cum.
Exista o mare posibilitate sa fie data inapoi, la modelele pre 2010 nu puteai verifica KM reali cu testerul, acestia erau tinuti doar in IC (ceasuri) si daca erau rescrise, adios.
ZambetulNebuniei întreabă:
Iustin200 întreabă: