Trapa daca e transparenta e naspa ca te bate soarele in cap, daca e inchisa e perfect, vrei aer sau sa vezi cerul... deschizi trapa, nu te incurca cu nimic daca e si nu o folosesti.
Trapa e un alt mecanism in plus susceptibil să se strice. Și de obicei chiar asta se întâmplă. E fain sa mergi cu trapa ridicata puțin (nu deschisă la maximum) dar sincer, la o mașină nouă de exemplu, eu nu as plati in plus pentru ea. Daca incepe sa se infiltreze apa (și asta se întâmplă relativ des la mașinile second) îți fac stricăciuni costisitoare.
Plus că plafonul e mai jos la o mașină cu trapa și se mai adaugă și extra greutate.
Dacă ai garaj e ok.
Dacă o ți în parcare deschisă și e expusă permanent la soare, cauciucul garniturilor de la trapă îmbătrânește și începe să se infiltreze apă când plouă.
Avantaje in a avea o MASINA cu trapa: poti sa o deschizi, poti sa privesti cerul (stelele) prin ea. Interiorul e mult mai frumos cand ai o trapa de sticla.
Dezavantaje: pe soare nu prea o poti lasa deschisa sau neacoperita, pentru ca te bate soarele fix in cap.
Dezavantaje daca ai VW cu trapa: ploua in masina, iar in timp se strica mecanismul, si esti pus in situatia de a o bloca inchisa sau de a o schimba
LisaZafre întreabă: