Nu cred ca in Romania cineva face pistoane forjate, dar in functie de modelul masinii pentru care vrei asta, sunt societati care iti pot aduce pentru masina ta daca exista producatori care au facut pentru acea masina!
In rest nu cred, dar nu ar fi IMPOSIBIL ma gandesc
Mda, problema la mine este ca am o motorizare care cred ca a fost gandita pentru economia la consumul de carburant si nu am vazut nicaieri pistoane, ca in rest am vazut pentru motoare similare tot de la Renault, insa fix pentru al meu nu
Dar de ce vrei pistoane forjate, vrei sa faci cumva tuning la motor?
Stii ca cel mai simplu tuning este la un motor turbo stage 1, nu este nici costisitor iar castigul poate fi generos
Comparand cu un motor aspirat de exemplu, la care bagi bani multi pentru castig relativ mic
de aceea mereu recomand un motor turbo-benzina la care castigul din soft este minim 30 CP la o cilindree de 2000 cm3, in unele cazuri am vazut mult mai mult
Stiu ce spui referitor la anumite motorizari, si eu am avut masini aspirate si nu eram multumit mereu de puterea lor, dar e un compromis cum ai zis poate din punct de vedere al eficientizarii consumului de combustibil, in plus daca o lasam 2 saptamani iarna la -10 grade C pornea fara probleme, tare as avrea un diesel buhait de 500k km si 8 ani vechime sa il vad la -10 C dupa 2 saptamani de stationare cum porneste
Acum am un benzinar aspirat de zi cu zi si o hibrida, vrei sa iti zic ceva desi hibrida are peste 300 de CP, benzinarul meu "lenes" imi este mult mai util!
Am motorul de 1.8 benzina de la renault cu codul F4P si as dori sa il supraalimentez, aici includ turbo sau supercharger, desi as prefera supercharger, deoarece ala doar il atasezi la motor cu o curea si produce cai putere, pe cand la turbina ar trebui sa fac o galeria de esapament noua. In fine, vreau pistoane forjate, deoarece am auzit pe forumuri ca motorul nu tine mai mult de 50 de cai in plus pe piesele din fabrica fara sa explodeze. Am cautat in ultima vreme, dar abia am gasit un cuzinet pe alibaba (si ala trebuie sa iau 40 de la furnizor e minim). Cred ca n-o sa am de ales si va trebui sa vorbesc cu mai multi mecanici care poate au cunostinte in domeniu si sa sper ca nu va trebui sa schimb motorul!
Nu sunt specialistul lui peste in materie de tuning, dar daca un motor la care pastrezi internele se "prajeste" la doar 50 de CP in plus atunci nu este un motor pretabil tuningului,in opinia mea.
Este alegera ta insa,eu nu judec, dar ai mult de cercetat, mai ales la motoare la care societatile de tuning din afara nu au produs piese speciale tocmai pentru ca nu au vazut potential in asta.
Dar pasiunea o inteleg caci si eu am avut-o si inca o am dar mai redusa fata de trecut.
La o masina non-turbo pe langa faptul ca te chinui cu piese, softuri si manopera, mai ai de imbunatatit si sistemul de franare de exemplu si aici ma refer la etrieri, discuri, placute absolut tot, alti bani alta distractie!
Sfatul meu pentru tine este sa strangi bani si sa treci direct la o masina turbo de fabrica si cu aia te joci din soft, din turbo marit din ce vrei, dar acolo merita caci castigul va fi pe masura.
Stii de exemplu ca toyota supra modelul anterior (nu mascota actuala care este bmw Z4 la baza) suporta pana la 1000 de CP sub capota fara sa se faca modificari asupra internelor?
Nu cred ca face nimeni in Romania, dar exista destule variante de import.
https://www.maxpeedingrods.com/
Astia expediaza si in Romania.
cristinamihai întreabă:
Aura126 întreabă: