Orice masina pleaca usor din ambreiaj, doar ca dieselul avand cuplu mai mare pleaca mai usor iar cu benzina trebuie sa fii ceva mai finut ca sa nu opresti motorul.
Si nu e normal sa stea la 1400
Depinde mult de masina, eu am dissel 1.9 si ambreajul e asa finut ca omor mai usor motorul decat la benzinar, dar la orice masina pleci din ambreaj lasat usorr, eu am invatat foarte greu sa accelerez in timp ce las ambreajul, cu toate ca si la benzinar plec fara acceleratie pentru ca asa m-am obisnuit.
Depinde foarte mult de masina.
Plecarea normala, pe loc drept, se face aproape in relanti, cu "foarfeca". Adica, ridici ambreajul pana incepe sa se miste masina, iar atunci incepi sa si accelerezi, ca sa te pui calumea in miscare. Nimeni nu circula la relanti, oricat de "diesel" ar fi masinile.
Masina ta tinea relanti-ul la 1400rpm, pentru ca era motorul rece, si functiona socul automat. Ala accelereaza motorul, ca sa nu tremure la rece.
Nu accelera inainte de a elibera ambreajul, ridica-l usor ca sa il simti, si accelereaza doar unde trebuie, nu in gol.
Daca ridici turatia motorului, de multe ori, e mai greu sa eliberezi ambreajul fara sa bruschezi masina.
anonim_4396 întreabă:
anonim_4396 întreabă:
poly_4749 întreabă: