ba ca sa extind tipul de motoare care au pistoane spun ca alaturi de motoarele diesel si benzina si motorul cu piston rotativ are... pistoane, numitul motor Wankel, inventat de unul ce lucra la Audi dar lansat si folosit de corporatia Mazda pe rx-7 si RX-8, ba au si castigat cursa de la Le Mans cu o masina ce avea acest tip de motor rotativ, pe care toata lumea il blameaza ca nu e fiabil.
Cred ca mecanicul a vrut sa zica ca masina ta are nevoie de "segmentare" cel putin asa se numea in trecut, deoarece fie s-a folosit un ulei de proasta calitate in decursul anilor, fie s-a mers prea mult timp cu acelasi ulei si nu s-a facut mentenanta la timp (revizia anuala) si segmentii pistoanelor sunt uzati.
Se mai poate intalni cazul nefericit cand se rupe distributia in mers...si afecteaza motorul grav tot asa cu necesitate inlocuirii internelor.
Cand pistonul loveste supapa...dar nu cred ca e cazul la tine, mai ales la masinile diesel care au distributie lant si rar se intampla sa se rupa distributia dar nu este exclus!
Si se mai supara unii ca exista intrebari din mecanica la examen. Tu probabil n-ai luat permisul.
Bun: masina ta are pistoane, cu toate ca e pe benzina. Are niste pistoane mai ieftine si mai slabe decat alea diesel, dar tot pistoane sunt.
Ce a vrut sa spuna mecanicul probabil a fost ca trebuie segmentate pistoanele, pentru a reveni la compresia normala.
Dar luand in calcul lipsa ta de cunostinte in domeniul auto, sunt sanse mari ca mecanicul sa vrea sa te "arda". Asa se intampla cand merge un nepriceput, la un mecanic hot: i se arunca in fata defectiuni grave, costisitoare si de durata, pentru a plati mult.
Pai intrebam fix de aia deoarece nu am permis normal am 17 ani o sa il dau nu stiu de ce multi dau mie hate se mai intampla sa nu stii despre mecanica nu s-a nascut nimeni pe mașina
Permis de 17 ani = examen usor. Si bac-ul, si examenul de permis erau teste usor de luat, inainte de 2012.
In prezent, nu zic ca elevii invata mai mult, dar examenele astea au devenit foarte grele.