- Daca faci asta pe loc cu motorul oprit se uzeaza placa de presiune si rulmentul de presiune in timp.
- Daca faci asta pe loc cu motorul pornit uzezi placa de presiune si rulmentul de presiune evident, dar in acelasi timp si discul de ambreaj, deci practic tot kit-ul de ambreaj;
- Daca faci asta in mers or spargi cutia de viteza daca incerci de mai multe ori sau daca ai,, noroc" chiar din prima incercare, mai ales daca motorul a sarit e 2000 de ture, or daca nu risti sa spargi rulmentul de presiune, sau uzezi kit-ul de ambreaj daca ai noroc, dar cel mai frecvent se sparge cutia de viteze cand bagi in marsarier din mers, si oricum trebuie sa tragi extrem de tare ca sa bagi in marsarier in mers si cu ambreajul calcat, dar fara... nici nu mai spun ca tragi cu amandoua mainile probabil!
La diesel mai merge din a 3 in a 4 la 3000 de ture dar nu in marsarier, daca bagi ti-ai distrus masina
Nu am 11 ani si iubesc masinile am auzit k baietii adora fetele care stiu despre masini
Asa e si mai ales daca au masina, tu ai masina?
Eu nu, dar mami si tati au fiecare cate una o zis ca imi cumpara si mie cand iau carnetu
Depinde de masina daca e dacie mai intra caraie dar la astea mai noi pe poti sa strici cutia si daca o mai si turezi ce cred ca intra prea usor si poate se opreste masina
Pai daca motoru e pornit poti sa schimbi viteza cand scade turatia de exemplu e scoasa din viteza vrei sa bagi a'ntaia acelerezi si in timpu in care coboara acu de le torometru bagi in viteza eu as am mers cu masina vreo 40 de km k s-a rupt firu de la ambreiaj si nah trebuia sa ma descurc cumva
Se duce placa de presiune fortezi rulmentu de presiune iar discu de ambreaj poate sa faca figuri
la rece adica motoru oprit poti sa o fortezi fara ambreaj dar nu-i indicat
Sfatu meu este sa ai grija ca un kit de ambreaj ii cam costisitor si iti ia ceva banuti din portofel
foloseste ambreaju ca este mai sigur (primesc funda? am fost de ajutor?)
Stanmariusvasile întreabă: