In primele poze de pe link-ul postat de Roby67 ai blocul motor. In penultima poza de pe pagina a doua sunt camasile, iar in ultima pistoanele si segmentii. Restul rezulta si din fotografii, daca mai ai nelamuriri intreaba, fotografiile sunt foarte sugestive si vei intelege usor despre ce e vorba.
Blocul cilindrilor motor nu este acelasi cu camasa cilindrica. Blocul cilindrilor are rolul de a sustine si proteja organele ce preiau miscarea de la tija pistonului. Camasa cilindrica motor reprezinta spatiul de lucru in care se desfasoara ciclul motor. Camasile pot fi demontabile sau nedemontabile.
Vezi aici in poze cum este construit un motor. Cand ajungi jos apesi pe "weiter"
http://www.ds-spezialist.de/html/motor_1.html
Sall. Nu este bloc cilindru motor. Este bloc motor. Atata. In interiorul blocului motor, se baga camasa. Camasa fiind un cilindru in care culiseaza pistonul, de la punctul mort superior la punctul mort inferior. Camasa este una, iar blocul este alta. Admisie compresie detenta si evacuare. Pa