La noi in tara nu au existat statii de benzina cu pompe care livrau amestecul gata preparat cum sefacea in alte tari unde erau in circulatie multe masini cu motoare in 2 timpi (Trabant, Warsava) ca de ex. Ungaria, Polonia fosta RD Germana. Amestecul caraburant se realizeaza prin amestecarea in prealabil a benzinei cu uleiul in proportie de 1:50 sau 1:40 adica 1 litru de ulei special la 50 sau 40 de litri de benzina. Motoarele in 2 timpi nu au pompa de ulei.
La motoarele in 2 timpi ungere segmentilor si a cilindrului se realizeaza cu ajutorul uleiului din amestecul carburant. In concluzie nu exista pmpa de ulei sau un circuit al acestuia. Carburatorul este reglat de producator pe standul de probe deci nu umbla la el deoarece risti sa-l dereglezi.
Totusi uleiul ala se amesteca cumva cu benzina intr o cantitate exacta...la drujba il amesteci tu cu benzina, dar la scutere ai o pompa de ulei care face treaba asta...
Scuterele cu motor in 2T au o pompa care ameste uleiul cu benzina...
Este posibil nu te contrazic, insa ungerea partilor componente ale motorului banuiesc ca este facut tot prin sistemul obisnuit.Principiul de functionare si ungere cred ca au ramas neschimbate,
La noi in tara nu au existat statii de benzina cu pompe care livrau amestecul gata preparat cum sefacea in alte tari unde erau in circulatie multe masini cu motoare in 2 timpi (Trabant, Warsava) ca de ex. Ungaria, Polonia fosta RD Germana. Amestecul caraburant se realizeaza prin amestecarea in prealabil a benzinei cu uleiul in proportie de 1:50 sau 1:40 adica 1 litru de ulei special la 50 sau 40 de litri de benzina. Motoarele in 2 timpi nu au pompa de ulei.
Esti clasa a 12-a la mecanici auto si intrebi chestiile astea pe TPU?
Unde ai facut practica? La abator?
Nu meriti atestatul ala, si n-o spun din rautate. Pur si simplu ti-e inutil, la cate 'ai invatat'.
Nu il fac pentru mine, il fac pentru altcineva...