Inna, nu este de ajuns doar o segmentare la motorul, tau. Daca nu-i schimbi setul motor complet n-ai rezolvat mare lucru, stiu costa, dar asta-i adevarul. Nu mai vorbesc de faptul ca trebuie facut rodajul ca la carte. 1 ora de mers in gol apoi cu viteze de pana la 65-70 de km/h si fara pasager in primii 300 de km. Norma de consum ulei la aceste motoare este de 80-100 mililitri la 1000 de kilometri destul de mare fata de alte motoare de aceeasi capacitate cilindrica. Nu stiu ce ulei ai folosit dar iti recomand un ulei sintetic 100 % 5W-40. Nu stiu ce role ai pe variatorul tau dar iti recomand rolele de 17 grame nu mai usoare, ca altfel motorul tau o sa fie mereu turat si se supraincalzeste iar uleiul pur si simplu se arde. Acum in cazul tau sunt convins ca ai o anume uzura si la piston si la cilindru si nu stiu daca nu s-a si ovalizat cilindru lucru ce nu se vede cu ochiul liber numai dupa masuratori precise de aceea consumul exagerat de ulei si fumul intens de pe toba. Uite eu am gasit un set aici:
moto-atv-scutere.anunturi-auto.4tuning.ro/piese-moto/set-motor-honda-sh-dylan-ness-11343124.html
Mergi cu ea la un mecanic, si eu am avut problema asta la Dacia Logan, a zis ca e de la motor.
anonim_4396 întreabă: