Trebuie vazuta de un mecanic... bun.
Motoarele alea au probleme rare si concrete, trebuie doar un mecanic bun.
Daca ai avea doar eroare MAP (senzor galerie), masina ar merge binisor. Problema vine de la altceva.
Scapa pe undeva turbina, verifica toate de la turbina pana la intrare in motor, sa nu fie ceva furtune, galerii, tevi sparte, fisurate, coliere slabite si pe acolo sa scape, de aia nici putere nu ai acolo.
Nu cred ca e sensorul de vina, ai ceva scapari de admisie undeva.
Bună. Pot și mai multe, galerie fisurata, etanșare proastă între galerie și motor (poate fie de la șuruburi sau garnitură), senzorul de oxigen defect sau mufă senzorului proastă (atenție senzorul de oxigen se duce chiar dacă este nou; la montaj dacă este atins direct cu mâna partea ce intra în galerie, e cam pa).
Dacă ar fi să-mi dau cu părerea, cel mai probabil e din cauza etanșării. Că zici ca după ce se încălzește numai face, deci cand motorul este cald, probabil etanșarea este ok; motor rece, etansarea numai e ok. Ori garnitura nu a fost schimbată, ori e vreun șurub rupt pe acolo și mecanicul la sărit, că e destul de greu de reparat un șurub rupt. Logic că dacă etanșarea e proastă și senzorul de oxigen dă indicații eronate. Indicații eronate date de senzorul de oxigen, rezulta problemele indicate de tine cu lipsa puterii.
Ca idee, mergi cu masina la mecanicul unde ai făcut "reparația".
Mulțumesc
Sensorul de oxigen nu are ce cauta pe galeria de admisie.Omu vorbeste de galeria de admisie, acolo ai sensorul ala MAF ala ce spune ca este ceva rau cu admisia, cu aerul din admisie.
Cel putin asa se deduce din ce povesteste omu ca a schiombat galeria de admisie, acu iar da eroare sensorul de la acea galerie, deci este vorba despre sesorul MAF mai mult ca sigur.
Senzorul de oxigen se monteaza pe evacuare, adica sub masina, unu inainte de catalizator, altul dupa, deci is 2 de aia nu doar unu.
Nu are nici o treaba cu senzorul de oxigen.