Probabil nu au fost in stare "mecanicii" sa iti regleze avansul si/sau debitul.
Mergi la un mecanic de motoare, sa ii faca diagnoza (vede acolo daca e pusa distributia corect), apoi sa umble la debitul de relanti, din pompa. Cu siguranta e prea mare, daca avansul e corect.
Daca nu e debitul, atunci probabil un injector mort.
Pai ce cauza sa fie,poate la anii astia sunt duse amortizioarele la motor si la transmisie,sau cum se mai numesc. Poate raia aia nu-i pusa la punct,nu arde un cilindru,cine stie ce mai poate fi,un injector sa nu bage motorina,deci in acel cilindru nu ai ardere,ca urmare apare un dezechilibru, vibratie. Volanta ce treaba sai aibe volanta, aia e un fier, nu se indoaie ala sau mai stiu eu ce sa pateasca sa vibreze. Teai gandit la ce ar putea fi ultima data adica ultimu gand al ultimului gand, adica volanta nici nu ar trebuie gandita macar car fi de vina ,
Distributia ai schimbat-o adica ce ai schimbat? Nu am auzit sa schimbi distributia la o masina, dar na poate la romani se practica.Inseamna ca tu ai schimbat toata chiulasa asa e?
Dar pompa, dar injectoarele? Poate cai vreun injector infudat, poate ca pompa nu baga intr-un injector etc, la asta se gandeste prima oara nu la volanta.Dar la cati ani are masina aia sigur is duse mount engine si mount transmision, nu stiu cum le zic romanii.Sunt chestiile alea pe care sta prinse motoru si transmisia,is ceva cauciucuri cu ceva ulei la unele,depinde ce masina ce an etc,oricum cauciucuri sunt sigur. Dupa atatia ani normal ca nu mai sunt ca la inceput, cauciucu ala sa lalsat s-a uscat sa intarit unele sunt mai inalte, altele mai jos de acolo si vibratiile.
Cel mai indicat este sa scanezi masina, deci scanezi masina dar nu cu scaneru cu testeru chestia asta ma amuza rau de tot.Ok sa vedem, deci romanii numesc scanerul ala tester.Ok asta e daca asa il numesc sa lasam asa.Dar cum spui cand folosesti acel tester, ce spui cai faci la masina ca o testezi? Sau ca o scanezi? In sf eram numa curios.Eu am vazut ca pe alea scrie scan, deci ar trebuie sa-i zicem scaner nu tester.In sf deci mergi undeva la un tester din asta dar unu din ala scump, nu ciurucuri, ca astea de 2 lei iti arata ca masina e brici deci testezi masina si daca nu-ti da nici un cod nimic, atunci alea sunt de vina tampoanele alea sau cum le mai spune de la motor si transmisie.Gata ca am zis destul, vorba aia vorba multa saracia romanului a omului voiam sa zic.
Pai nu stiu cum de nu ai auzit tu de distributie la o masina,prin schimbat distributia m-am referit la faptul ca au fost inlocuite rolele si cureaua de distributie cu altele noi,si chiulasa nu vad ce legatura are cu distributia. Daca trebuia sa fiu mai explicit imi pare rau,nu stiam, si tampoanele de la motor sau cutie chiar nu cred ca au nimic pentru ca initial, la inceput nu avea tremuratul decat la rece sau cand porneam clima, dupa ce mergeai cu ea cativa Km nu mai avea nimic, dar acum face intr-una.Si ca sa inchei,nu vad de ce intrii ca sa iti bati joc doar,ma gandesc ca si tu esti roman,si o data ce iti bati joc pe tema asta iti bati joc si de tine,sau poate esti ungur sau alta natie,nu stiu nici nu imi pasa,si daca tu ai probabil o masina de ultima generatie, scumpa, care iti face si de mancare in locul nevestei daca ai asa ceva, atunci imi pare bine pentru tine frate, pana la urma fiecare cu ce isi permite nu toti traim in puf.Te salut si fara suparare da mi-ai parut nesimtit putin.
Omule tu stii cei aia distributie macar? Distributia este un sistem,nu este o piesa,este o multitudine de piese,toate piesele din chiulasa fac parte din distributie,din sistemul de distributie.Una este sa spui ca ai schimbat cureaua de distributie si alta sa spui am schimbat distributia.Voi habar nu aveti despre ce vorbiti. Pune mana pe o carte, iata daca nu vrei atunci nu mai vorbi tampenii.
Nici nu ai spus ce facea inainte sau cum facea, din finromatiile date de tine ai spis doara ca tremura si tu primul gand a fost volanta, adica ditai bucata de fier masiv, banui ca nici aia nu stii cum arata macar.
Ai mai spus ca ai schimbat distributia si ceva filtre, dar la fel nu ai spus ce filtre.Deci cand vii si spui tremura masina, alea ar fi cauzele ce eu tiam aratat.Adica injectoare, pompa, adica ori de la sistemul de alimentare ori de la tampoanele alea.
Ce legatura are chiulasa cu distributia asta e cea mai tare intrebare a ta.Aia este distributia omule pricepi? Chiulasa impreuna cu cureaua aia care face legatura intre chiulasa si arborele cotit,se numeste Mecanism de distributie ai priceput acum? Uite iti citez dintr-o carte tehnica de motoare,sa mai inveti si tu ceva ok?
Partile componenete alea mecanismului de distributie sunt:axa cu came-tachetii-tje impingatoare undei cazu-ansamblu culbutori-ansamblu supapelor-angrenajul distributie care poate fi reprezentat prin roti dintate, prin lant sau curea.
oK acu ai priceput? Toate astea ce am enumerat, asta am citat dintr-o carte tehnica de motoare, nu-i de la mine, deci toate astea stii unde se gasesc? Toate mai putin roti dintate sau lant, ori curea TOATE sunt in chiulasa.Deci daca vii si spui am schimbat distributia inseamna ce anume? Ca ai schimbat chiulasa si cureaua sau lantu ori ce ai tu acolo la acel motor.
Acum cine este nesimtit? Eu vreau sa retii cei corect, nu desene animate ce auzi tu pe nentu asta.Normal pe netu asta sunt o groaza de chestii, lumea multa care spune si scrie cei trece prin cap, asta nu inseamna ca tu auzi la unu o balarie gata ai si retinuto.Retine numa ce este corect, verifica daca informatia ce vrei sa o retii este corecta.
Deci masina ta tremura probabil, daca nu tremura inainte sa umbli la ea de la alimentare. Faptul ca s-a intamplat acu sa tremure nu are legatura cu nimic, pur si simplu s-a intamplat acu dupa ceai umblat la ea, putea la fel de bine sa nu umbli si tot tremura, te asigur de asta.
Spui cand porneai Aerul conditionat incepea sa tremure corect? Pai de la tampoanele alea tremura.Cand pornesti clima cum zici tu,clima aia se numeste aer conditionat, atunci compresorul cupla, iar motoru trebuie sa traga ceva mai din greu, tampoanele alea fiind coapte nu mai preau asa de bine vibratiile si se simt mai tare.
Am spus mergi si pune masina pe tester, dar unu din ala bun sa vezi daca ai ceva coduri, daca nu ai coduri atunci de la acele tampoane este.Masina daca nu ar arde un cilindru, adica daca nu vine motorina la un injector, cilindru ala nu are ce arde si ar merge in 3 cilindri, normal ca apar vibratii pricepi? Deci verifica sistemul de alimentare, asta daca stii cei ala, nu e doara o piesa sunt toate piesele plecand de la rezervor pana la injector, toate pe acest traseu face parte din sistemul de alimentare.ca si la distributie.Bafta si cand cineva iti spune ceva cauta sa verifici si dupa te arunci ca surdu in toba sa comentezi.
David24876 întreabă:
led889 întreabă: