Eu cred tu crezi el crede.Credintele aste nu ne ajuta deloc.Lichidul de racire trebuie sa aiba 95 de grade.Doar daca creste peste iti faci probleme.Si nu se masoara cu mana pe furtunul gros.
Daca este cald furtunul gros inseamna ca termostatul lucreaza.
Corect (la faza cu furtunul, sau cel putin a ramas blocat pe deschis si atunci nu este el de vina), pentru Rusu, ceasul din bord ce temperatura arata? La mana si 80 de grade este foarte mult, adica te arde pe tine dar pentru motor nu sunt probleme. Daca nu porneste ventilatorul, incearca sa il pui pe direct( la termocupla atingi cele doua fire unul de altul cu contactul pus) si vezi daca functioneaza, daca pe direct merge atunci schimba termocupla, asta daca esti sigur ca este prea fierbinte.
Vreau sa va spun ca nu mai porneste ventilatia pentru racire inainte sa schimb garnitura de chiuloasa mergea dar acum nu mai merge o sa ma uit pe la curele sa vad daca ii ok curelele
Nu stiu exact raspunsul la intrebarea ta dar imi dau cu parerea.
In fata la radiator ai un ventilator, verifica-l si vezi daca functioneaza.
Vezi curea de antrenare a pompei de apa.
Vezi cu termostatul cum sta treaba ( inlocuieste-l si afla reactia )
Nu sunt pe domeniu :*