Greu de spus dupa cat timp, de obicei te uiti cu ochiul liber si daca nu este cauciucul imbatranit sa aiba urme de crapaturi pe el nu are probleme!
In primul rand sa nu cumva sa crezi prostia cu un singur injector electronic e in 4 cilindri are 4 injectoare!
La Logan, Matiz, Cielo si altele se schimba la 60.000 la Golf se schimba la 90.000 distributia!
Tu ai habar despre ce vorbesti? II un lucru logic si normal cate pistoane atatea injectoare dar asa ii motorul versiunea AJM (116 cp) cu un singur injector electronic care daca iti pica ii mai mult ca si alealalte 3 la un loc si a lui ii ASZ (131 cp) documeteaza-te mai bine sa vezi
In primul rand nu conteaza codul motorului. AJM-ul pentru cultura ta generala are 115 CP, 85 Kw mai exact. ASZ-ul are 130. De unde mai scoti tu cate un cal nu stiu. In al doilea rand injectoarele sunt 4 si fiecare din alea 4 sunt electronice. Nu exista nici un injector fara inel electronic. Uite componenta unui injector http://oldfuelinjection.com/? p=82 sa te documentezi mai bine si tu si sa vezi!
Iara esti tu destept? Iti fac poza la motor sa vezi ca injectorul 2 arata diferit fata de celelalte si chiar nu m-am uitat in talon sa vad mai exact dar m-am documentat acum si dupa cum spuni tu 85 kw = 113, 05 cp si ASZ egal cu 129 cp, eu cand m-am mai uitat am vazut 116 PS si 131 PS dupa cum scrie si pe wikipedia si acum am vazut 114 HP si 129 HP
Si fratele meu areu un Golf IV din 2001 are un singur injector electronic (116 cp) el la 70.000 de mii a schimb distributia a tau are 131 de cai nu?
Greu de spus dupa cat timp, de obicei te uiti cu ochiul liber si daca nu este cauciucul imbatranit sa aiba urme de crapaturi pe el nu are probleme!