Eu unul nu stiam ca bujiile sunt in functie de cai putere ci mai degraba in functie de model, marca si serie sasiu, e adevarat ca la benzinare bujiile sunt foarte importante, dar la bujii trebuiesc urmarite alte aspecte decat CP, precum :
Distanta dintre electrozi
Moment strangere [Nm]
Unghi de tragere [grade]
Filet exterior [mm]
Pas filet [mm]
Lungime filet [mm]
pozitia scanteii
Numar poli
Nu stiu de ce nu ai mers cu seria sasiu (VIN) la un magazin de piese auto si iti comandai exact bujii pentru masina ta!
Daca masina ta e varianta (K4M 760) e acelasi lucru 112 CP cu 113 CP, 1.6 16 V deci merg piesele aftermarket de pe una pe alta, e posibil ca si la alt cod motor sa mearga, dar cum ziceam cei care au cataloage online la magazinele de piese auto te pot lamuri
Am uitat sa imi iau talonul si le Am luat asa. Cand am scos bujiile vechi avea 4 electrozi si pe astea care le am luat avea doar 2. Doar ca pana sa schimb bujiile nu consuma mult. Acum imi consuma 9.2 tot timpul si la drum lung și în oraș.
Pardon bujiile care le am avut sunt cu 2 electrozi si cele noi 1 electroz
Pai au costat mult? daca sunt de genul 40 de lei 4 bucati eu zic sa cumperi de data asta altele noi si potrivite
Nu există nici o carte tehnică cu codul bujiei folosite pe vehicul?
Succes la utilizarea noilor bujii!