Ala de 2.0 are 2 axuri cu came, si de cele mai multe ori se intampla sa apara probleme mult mai repede decat la cele de 1.9.
Uita-te la anunturi, cele de 2.0 sunt mai ieftine de obicei decat cele de 1.9.
Sfatul meu cauta un motor de 1. 9BKC e cel mai bun motor de pe aceasta serie.
Depinde de anul fabricatiei. Motoarele de vw TDI-PD de 2000 cmc au fost cel mai mare rateu al grupului. Pana in 2012 cand au trecut efectiv la TDI-CR trebuiesc evitate motoarele de 2000 cmc.
Diferente majore nu prea exista, doar ca pana la urmatorul schimb de ulei, 2.0 tdi iti mananca aproximativ un litru, iar 1. 9tdi iti consuma cam 300-400 ml. In afara de asta, taxa e aproximativ 400 de euro daca e motor de 66kw la cel 1.9 tdi sau aproximativ, iar la cel 2.0 tdi, taxa pleaca spre 600, asta daca nu ma insel. Dar eu zic ca pentru 10 cai putere in plus si cuplu o idee mai mare, nu are rost sa platesti taxa mai mare si sa hranesti cu ulei motorul.
Eu am o masina care are motor VW 1.9 tdi pe ea, si iti spun ca e cel mai stabil motor al celor de la VW, la putere, demaraj etc nu ai ce comenta, acum tu faci ce vrei, sunt banii tai pana la urma
La volkswagen toate motoarele sunt bine, dar din cele 2 ce de 2.000 cm 3 deoarece este mai puternic
anonim_4396 întreabă:
JustAStranger întreabă: