Da, aici nu poti fi sigur. Inca nu am inteles exact cum sta treaba cu emisiile astea. Cum corespund intre omologarile tip din fabrica, ce valoare au actele vechi ale masinii...
Emisiile CO2/km se calculeaza in mod normal in functie de consumul mediu al masinii. La RAR baga sonda in toba si o tureaza pe loc; asa nu afli consumul masinii, deci nu inteleg exact cum sta treaba. Probabil exista informatiile astea in fisa de omologare a modelului, iar ei prin testele de noxe, verifica doar sa se incadreze in limitele normale.
Deci daca masina ta a fost omologata de fabrica cu norma euro 4, inginerii pot tine cont de marile opere ale lui Caragiale, si pot avea grija sa treci testul cu sonda (asta e usor de facut).
Va trebui sa faci identificarea si ITP la RAR si, in functie de rezultate, masina va fi incadrata la euro 4 sau la altul.
Masinile mai si imbatranesc.
Norma de poluare va fi stabilita de RAR, atunci cand vei face omologarea, in vederea eliberarii cartii de identitate.
Treaba "romaneasca" sta cam asa: ai ceva albastrui de Caragiale la actele masinii, probabil masina s-a pastrat exemplar, si obtine norma euro 4.
Nu ai Caragiale la dosar, s-ar putea sa polueze ceva mai mult, si sa fie considerata Euro 2 sau 3, sau mai rau.
Cand prezinti masina la RAR, dai actele masinii, si daca esti citit, si vrei sa-l "citezi" pe Caragiale, pui foaia albastruie in acte, si ii spui inginerului de el.
O sa fie caragiale sig acolo ca stiu ca asa mere la noi.da am mai vaz pe forumuri discuti cum ca lear fi scos masina e2 ..si in acte era tot ca a mea d4.
Alege un sediu RAR mai potrivit.
Uite, in zona mea, ies tot timpul emisiile mici la Bistrita, Botosani, chiar si Suceava. Probabil e aerul mai curat, nu stiu sa explic.
Vezi care sunt RAR-urile cu aer mai curat, unde Caragiale merge bine, in zona ta
La Sibiu fac RAR merge bine caragiale fara problema. ..si eu ma gandeam la posibilitatea asta ..cu un 2 chiar 3 caragiale sa mi-a scoata e4 dar na ..nu stiu ac daca chair o sa mearga ..sanu mi scoata e3 ..ca dif de suma e mare intre e2 si e3 ..la taxa
Ok am int mersi mult
Da, aici nu poti fi sigur. Inca nu am inteles exact cum sta treaba cu emisiile astea. Cum corespund intre omologarile tip din fabrica, ce valoare au actele vechi ale masinii...
Emisiile CO2/km se calculeaza in mod normal in functie de consumul mediu al masinii. La RAR baga sonda in toba si o tureaza pe loc; asa nu afli consumul masinii, deci nu inteleg exact cum sta treaba. Probabil exista informatiile astea in fisa de omologare a modelului, iar ei prin testele de noxe, verifica doar sa se incadreze in limitele normale.
Deci daca masina ta a fost omologata de fabrica cu norma euro 4, inginerii pot tine cont de marile opere ale lui Caragiale, si pot avea grija sa treci testul cu sonda (asta e usor de facut).