Orice motor supraincalzit nu mai furnizeaza puterea nominala. Ori e o problema de racire, ori il rupi tu in 2 50 de km pe canicula si scoti sufletu din el si e normal ca asuda si el saracu. Daca ar avea o problema de racire cred ca n-ar rezista 50 de km, s-ar supraincalzi mai repede. Vezi sa fie f curat tot inclusiv transmisia. Alte cauze de incalzire pot fi amestec sarac de benzina si avansul aprinderii reglat incorect.
Merg cu el maxim 2 km si se opreste nu merg mult se poate sa fie ulei putin in benzina?
Aha, mergi cu 50 / h nu 50 de km. Pai despre ce vorbim? Daca ar fi putin ulei s-ar gripa motorul, nu s-ar mai invarti deloc. Si apoi tu nu pui dupa manual raportul si ulei de care trebuie? Eu nu-s specialist in de astea, am inteles ca sunt care au rezervor separat de ulei de amestec astea mai noi si nu stiu -au un reglaj la debitul de ulei care se amesteca cu benzina? nu stiu de care ai tu, daca pui uleiul in benzina si respecti cartea e ok. Daca scade puterea treptat si apoi se opreste in 2 km e din lipsa de benzina -filtru infundat, carburator, caneaua sau electrovalva nu deschide suficient, rezervor cu gunoaie. Eu sunt mecanic auto, nu cunosc detaliile jucariilor astea. Dar nu are legatura ce spui tu cu incalzirea motorului. Prin telepatie pe TPU nu se repara, mergi la cineva care stie, ala care are pacientul pe masa, in mainile lui, poate rezolva