Normal.Faptul că ai "spart toba" să zic asa, iți scade din caii putere, astfel crește conținutul de oxigen. Doar gandește-te, atunci când iti schimbi teava de esapament (evacuarea) cu ceva mai bun, automat iti adaugi cativa cai in plus. Ce ai facut tu e fix invers
Daca ai eliminat tot din evacuarea aia ce spui, nu aveaia colo catalizator? is si 2 sensori acolo, deci ai la bord deja lumini aprinse ai Engine ala sigur.
Referitor ca ai simtit tu ca nu mai trage, eu zic ca doar ti sa parut.Cind scoti toba de tot, sau e goala complet nu are cum sa iti scada tie din putere, ba din contra masina trage mult mai lejer.
Asa ca eu zic ca doar ti se pare tie ca nu ar trage, ori este alta problema, e doara conincidenta ca aparu in timpul asta cand ai facut tu 'ingineria" asta
Nu stiu cit ar putea afecta lipsa sensorilor de oxigen, este adevarat ca computerul face amestecul si cu informatia asta, dar nu cred ca ar reduce din putere in halu asta sa simti tu.
Sensorii aia de oxigen care is montati inainte si dupa catalizator, masoara oxigenul din gazele evacuate in 2 locuri, inainte de catalizator si dupa, Asa calculatorul vede si daca acel catalizator face ceva sau nu, plus vede si cit oxigen mai este in gazele rezultate din urma arderi si stie apoi cit sa bage motorina, mai multa mai putina.
Dar informatia nasta oricum o are, adica e aia de la primul sensor, acolo el citeste cit iese din cilindri, pe baza aia ar face si amestecul, adica si infoirmatia aia conteaza.
Bine nu ai spus daca ai scos si senzorii mai bine scoate motorul de tot, poate cine stie merge masina aia fara motor inventezi tu ceva, cumva.
Ok vad zici ai dat gaura dupa turbina, daca ies pe acolo gaze, ar putea fi o chestie cum spui, daca sensorul ala este la locul lui, o parte din gaze ies prin acea gaura, normal ca ala citeste putin oxigen, caz in care ar putea sa reduca din combustibil.
Ca sa vezi daca e de acolo, astupa gaura aia cu ceva, sa nu mai iasa nimic pe acolo, apoi fa o proba si vezi daca e la fel sau nu mai simti acea scadere in putere.
Deci nu ar fi cum spune cineva aici creste contintul in oxigen, din contra scade, deci scade oxigenul citit de sensorul de la evacuare, iar calculatorul vazind ca e oxigen putin in gazele arse de la evacuare, face amestecul in felul ala.
Daca ar fi mult oxigen, atunci ar insemna ca nu-i destula motorina si ar baga mai multa, caz in care puterea ar creste nu ar scadea.
Pt ca nu-i oxigenul ce ajunge in admisie, este cel din gazele arse.
In sf vorba multa saracia romanului nu mai fa tu improvizatii de astea, lasa masina aia asa cum este ea, iti faci singur de lucru se pare, asta arata ca nu prea ai ce face tai frunza la ciini si de acolo te apuci de facut probleme singur