Dacă scoate fum imediat ce i-ai scos catalizatorul, este de acolo. Piesele originale sunt de cea mai bună calitate dar costă și de 10 ori mai mult.
De ce ai scos catalizatorul? Ala original e foarte scump si important, fara el nu mai ai nici motorul in parametri.
Legat de fumul albastru, probabil motorul iti consuma mult ulei. Cauzele probabile sunt:
-traseul de recuperare a uleiului (valva PCV - epurator)
-simeringurile supapelor
-probleme la segmenti (motoarele TFSI au pistoanele prost concepute, consuma ulei de noi, pana cand se inlocuiesc pistoanele cu totul, cu un kit de reparatie).
Pe langa astea, ar putea fi o problema de incompatibilitate a uleiului cu motorul. Asigura-te ca folosesti o marca buna de ulei, cum ar fi Motul, Polytron, Liqui Moly, Ravenol sau macar Mobil.
Si pune doar vascozitati sintetice, recomandate de producator, cu toate aprobarile cerute de producator.
Sa nu pui 10W40 sau un 5w40 gasit la nimereala.
Are doua calizatoare unul imediat dupa turbina si unul dupa racordul flexibil.
Nu ar trebui sa scoata fum decat daca are probleme serioase la motor.
Eu am scos al doilea catalizator si nu dadea gram de fum.a trecut si cateva itp-uri asa.