Ai spus ca trepida, asta ar fi semn ca un cilintru cel putin nu mai functiona.
Ar putea sa fi fost de la alimentare, ceva gunoaie, apa astfel in unul din cilidri na mai facut explozie, de acolo ar putea sa fie acea virbratie ce spui.Verifica filtre ce ai tu acolo la motorul ala, TDI banui ca o fi diesel acolo la voi, nu stiu exact, pentru ca in SUA TDI inseamna altceva, nu diesel, inseamna Turbo Direct Injection, adica e motor pe benzina, vorbesc la Audi.
Avind in vedere cai putere, e pe motorina, la benzina cu motorul ala ai 200 CP.
Mai mult ca sigur ai ceva apa in motorina, ori ceva depozite care sa fi infundat injectorul in unu din cilindri, apoi sa curatat.Filtru sa fie f murdar si sa nu treaca motorina cit trebuie.Apa daca intra in cilindru atunci nu mai face explozie, apa iese apoi pe evacuare si de acolo sa fi fost si acel fum alb de care ai spus.
Cind scoate fum alb ai in cilindru apa.Verifica filtru decantor, sau ce au masinile astea pe motorina, daca are apa o sa gasesti la fundul filtrului apa.
In cazul asta, e normal sa nu ti se aprinda la bord nici o lumna si nici ce sa vada un scaner.Nu te lua dupa "meseriasii"de pe aici, care spun ca nu stiu ce scanere n-ar fi bune.Bine, la fel am spus si eu, doar ca eu ma refer la trotinetele ce le luati voi de pe net onlne.
Un scaner ce folosesc cei de la service, ma refer de ala care e doar scaner, nu sa instalezi tu soft in telefon si alte desene animate, alea arata bine.
Dar in cazul tau odata ce nu ai la bord nimic aprins, orice scaner nu are ce arata.Multi cred ca scanerul nu stiu ce ar face, ca el ar scana masina si sa zica ce probleme ar fi.Gresit, nici un scaner nu scaneaza masina.Toate informatiile ce un scaner la citeste is cele din computerul masinii, ala da scanerul acele informatii.Scanerul doar afiseaza ce deja computerul masinii are stocat in el.
Adevar, sunt scanere care nu citesc toate informatiile din computerul masinii, dar de coduri, orice cod ar fi, apare, este afisat de orice scaner indiferent ca costa 10 lei sau mii de lei.
La tine nu ai cod, pentru ca nu afre cine sa semnalizeze acel cod. Daca injectorul functioneaza, daca toata alimentarea functioneaza, iar in cilindru nu arde nimic, acolo nu exista senzor sa zica catre computer, vezi ca in cilindru asta nu arde nimic.
La injector de exemplu sau de unde vine motorina, ai regulator de presiune, daca ala arata ce e presiune, inseamna ca este combustibil. Daca injectorul pulverizeza, computerul nu are de unde stii, nu are cine trimite semnal ca e cu apa sau fara apa.
Cam asa functioneaza o masina, sau un scaner. Daca sa zic pompa pompeaza apa, ea functioneaza, daca injectorul pulverizeaza apa la fel, arata ca functioneaza, deci nu are cum apare un cod in acest caz.
Cauze ar mai fi si ceva cabluri pe la injectoare pe mai stiu eu unde sa fie rupte, sa le fi ros sobolanii, in perioada asta sobolanii merg si stau pe motorul masina, care este cald, uneori rod si cabluri sa isi faca loc,
Inspecteaza si tu motorul, te uiti dupa cabluri rupte, dupa furtune roase, carapate, fisurate, verifici filtru ala ce am zis sa nu fie apa in el.Astea miau venit in minte acum.
Motor terminat. Revizie tehnică generală. Nu trage, poate fi turbo, poate fi de la injectoare, poate fi de la îmbâcsirea motorului.
Pui tester, nu are eroare, înseamnă că nu e pe partea electronică, ci strict mecanică.
Cine stuie ce testere puneti voi, de nu va dea nimic daca spui ca nu s-a aprins nimic la bord, verifica furtune ce merge de la turbina pana in motor,, te uiti dupa furtune, conducte fisurate, crapate, ori coliere slabe.
Accelerai la blana, la care blana? Scuze in blana, adica cum accelerezi in blana? Accelerezi folosind pedala de acceleratie, c e treaba are blana cu acceleratia
A iesit fum alb zici tu.Chestia ar fi, sa zici ca sa desfacut ceva conducte, coliere slabe, asta ar inseamna ca nu mai baga suficient aer, asa puterea motorului e nici jumate, dar ar trebuie cumva sa se aprinda ceva lumina, aia engine sigur asa ar trebui.
Pentru ca ai pe galerie sensorul ala MAF ala monitorizeaza cit aer trece pe acolo, daca ai pierde aer pe undeva, ala ar spune ca nu e suficient aer.
Cine stie ce fier vechi ai si tu, nimic nu-ti mai functioneaza la masian aia.
Cu uleiul cum sta, ma refer la motor consuma, pierzi ulei pe undeva?
Depinde de mecanic si de tester.
Cine are un tester VAG original are acces la mai multe module si functii decat un tester generic de service, sau un vag chinezesc de 90 de lei.
Salut mulțumesc de răspuns (accelerare in blana = accelerare până in podea ) de mâncat ulei nu mănâncă am făcut schimbul de ulei de curând in reprezentanta la Audi de unde am și luat mașina. Când mi s-a întâmplat problema in mers nu a apărut nici o eroare doar trepida mașina și nu mai accelera acul oscilând între 1500 și 1700 de ture
Salut mulțumesc de răspuns, mașina trage normal nu are nici un simptom urat nu scoate fum nimic dar din când în când ( cam odată la o săptamana jumate ) se întâmplă să nu tragă, acul rămână între 1500 și 1700 de ture și iasă fum in spate. Opresc mașina stau un minut și merge perfect tot așa fără fum fără trepidații și trage f bine, turbina intră bine
Salut. Fara jignire catre mecanicul tau, unii au testere de 500 lei altii de 5000 lei altii de 15000 lei.
Unele testere proaste nu arata erorile, ce spui tu aici aduce cum a spus Valentin Mihai a turbo sau a injector. Mergi la reprezentanta Audi si vezi ce ti spun, nu cred ca ar trebui sa coste mult un tester la ei. Sau la cineva care e pe gama VAG si e foarte priceput in oras.
Mulți tineri de aici râdeți când unii în vârstă vă spun că vechile Dacia 1300 erau mașini de bază. Dar, acele mașini erau îngrijite, iar din când în când, în fața blocului, în parcare, motorul era scos, spălat în interior și exterior, curățat, pe când acum, când cineva cumpără o mașină, mai ales mai veche de 10 ani, nu întreabă la cumpărare, când a fost ultima revizie a motorului, apoi se miră că le moare motorul în drum. Fiecare vehicul are o carte tehnică unde specifică clar la cât timp un motor trebuie desfăcut și să aibă parte de o revizie tehnică generală.
Salut din nou, am fost azi la reprezenanta Audi, tot nimic mașina nu dă eroare de 4 zile nu a mai făcut nimic nici un sintom ( am verificat injectoare parametrii tot la toate piesele care ar putea să dea semnele scrise in întrebarea principală) însă am observat ca apa nu urca la 90 de grade niciodată, am mai întrebat stângă dreapta și a spus ca e normal la acest model pentru ca are 2 termostate totuși am deschis sa le schimb … nici nu știu ce sa mai zic … probabil apa in rezervor de la condens oricum încerc sa țin tot timpul rezervorul mai mult de jumate și bag doar motorină de 95 Rompetrol premium
La modelul asta al tau e normal sa nu urce apa la 90? Nu stiu cine ti-a spus dar greseste.La tine apa urca pana la ce temperatura? Apa trebuie sa urce la temperatura setata a termostatului.Ala e setat din fabrica, scrie pe el la ce temperatura.
Aici la mine nu am vazut Audi sa arate la ceasul de la apa grade, are cateva linii si manualul spune ca dupa ce apa se incalzeste in motor, ceasul ala trebuie sa se opreasca la mijloc si acolo sa crape indiferent cit timp conduci.
Am avut si eu Audi, acum am BVW este exact la fel, urca apa pana la jumate si acolo moare.
Daca la tine manualul spune ca asa opereaza la 90 drage, atunci acolo trebuie sa ramana.
Termostatul la masina ta are cumva ceva sensor, adica are ceva mufa pe el sau e termostat simplu? Intreb, pentru ca daca are mufa, atunci nu schimba, orice piesa care ar avea cabluri, duce semnal la computer si ala iti va spune daca acolo ar fi ceva problema.
Daca termostatul etse simplu fara cabluri, iar temp apei oscileaza, atunci termostatul functioneaza defectuos, ori sensorul care iti arata temp la bord sa lucreze defectuos.
Eu nu cred sa aiba motorul ala 2 termostate, poate sa aiba 2 pompe de apa, dar nu 2 termostate.
Temp unui motor trebuie sa fie constanta tot timpul, nu sa oscileze, cine spune ca e normal, spune prostii.
Cristi46115 întreabă: