Nu prea cred sa fie pompa de benzina. Daca aceasta nu ar putea asigura debitul si presiunea necesare, motorul ar da sa moara atunci cand accelerezi, adica atunci cand necesarul de combustibil este foarte ridicat. Ori din cele descrise, simptomele apar la ralanti si dispar atunci cand turatia motorului creste.
E greu de spus, poate fi motorasul pas cu pas, un senzor de temperatura sau chiar o problema de vacuum, de genul celei descrise de fashion.
Daca ai inclinatii tehnice, intra pe www.vwforum.ro, cu siguranta s-au mai confruntat multi cu problema ta si vei gasi sprijin de la cei care cunosc mai bine motorul tau. Daca nu, ramane sa faci o vizita in service.
Am rezolvat problema, am scos furtunul de la vacum si merge perfect, pun furtunul la loc si apar trepidatii si moare motorul, deci este pompa de vacum.Mersi oricum la toti.
Service :-) eu aveam aceeasi problema la un peugeot 206 si s-a rezolvat prin schimbarea unei supape de la pompa se servodirectie. Nu stiu detalii, stiu doar ca am schimbat piesa si masina nu a mai avut nicio problema.