Am patit asa cu masina unui prieten.
Opel 1, 7 cu alternator Isuzu.
A venit sa ii masor tensiunea de incarcare si la relanti nu baga mai deloc.
Cum accelera incarca normal.
L-am trimis acasa ca este totul ok.
Dar a inlocuit puntea de diode si a inceput sa incarce si la relanti.
La motoarele 1.7 Isuzu, alternatoarele sunt slabe.
Si mie imi aprindea becul in relanti, iar de la o vreme a inceput sa faca si mai urat. Prima data mi s-a dus un releu (de comanda, cred) de pe releul de incarcare si m-a lasat fara incarcare, iar dupa cateva luni m-a lasat din nou, de data asta am avut de schimbat punte de diode (parca era si un releu sau ceva condensator pe acea piesa, nu mai retin), si a trebuit rectificat si statorul. Toata distractia m-a ajuns undeva pe la 500 de lei, cu piese si manopera la electrician (alternatorul l-am dat eu jos, si l-am montat la loc).
Ar mai putea fi un lucru, daca ai bateria cu un element pe duca, si nu prea mai tine curent cum ar trebui, consuma curent si din cauza ei scade tensiunea la relanti, am patit-o si pe asta.
Deci, deocamdata nu ai nimic de facut. Daca vine iarna si bateria n-o sa se descarce la frig, inseamna ca s-ar putea sa te apropii de problemele pe care ti le-am povestit mai sus, probabil puntea de diode cum a zis si colegul.