Aerisirea se face exact cum au spus M.S. si covexrobu, virand volanul la maxim intr-o parte si in alta.
Instalatia de servodirectie nu se aeriseste, dupa ce ai golit uleiul vechi, umpli cu ulei borcanul aproape de maxim si virezi cu motorul pornit de 4-5 ori viraj stanga si viraj dreapta, apoi daca e nevoie complectezi cu ulei rezervorul de la servofrana.
Cum a spus si colegul M.S. umpli borcanul de la servodirectie pana la 80 % pornesti motorul, si virezi stanga si dreapta la maxim cat se poate ar fi de preferat sa faci aceasta manevra cu rotile in aer pentru a se putea invarti mai usor. Iar dupa aceasta verifica borcanul si daca este nevoie completeaza cu ulei dar sa nu depasesti nivelul maxim al borcanului adica 75 % din capacitatea totala.
@larix bineinteles ii dai drumul exact ca si la cel de la motor si il retii intr-o galeata, oala sau alt vas dupa care il bagi intr-un bidon si il predai la punctele de colectare.
Este mai greu de golit instalatia decat de umplut borcanul.Cu uleiul vechi din caseta cum ramane?
Instalatia de servo-directie nu trebuie aerisita apoi scoti uleiul vechi. appoi umpli cu noul ulei borcanul pana cam 90% cu ulei dupa aceea mergi o tura prin zona si daca mai trebuie mai pui uleila servodirectie
MihaiMădălin1 întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: