Antigelul se verifica si se completeaza doar la rece, cu masina nepornita de minim 4 ore. Altfel, volumul fluctueaza destul de mult, intre rece si cald, presurizat si depresurizat.
Consumul de ulei la o masina veche e destul de normal, mai ales cand se incadreaza in limita de 1 litru la 10. 000km.
Apropo de intervale, sa nu depasesti 10. 000km cu un schimb de ulei, ca producatorii "au glumit" cu termenele longlife, de 20-30. 000km.
Maxim 15. 000km pentru cei care merg doar pe autostrazi, si fac 10. 000km in 3 luni. Pentru cei care merg drumuri scurte, 10. 000km sau 12 luni.
Mereu ma uitam dimineața la antigel și ulei, nu când era motorul cald logic. Și schimb uleiul la 10k. Știu și eu lucrurile astea. Am întrebat care ar fi problema nu când trebuie sa ma uit
Esti aroganta aiurea. Ti-am dat niste informatii corecte.
Daca esti desteapta vietii, baga naibii capul si vezi pe unde pierzi antigel, sau fa test de chiulasa, nu astepta donatii pentru service de pe TPU.
NoTurbinaNoGood, cred ca tu ești arogantul aici și nu te mai da desteptul vieții ca ăla cred ca tu ești. Când cineva cere ajutorul îl dai nu te crezi deștept. Și fi barbat și nu da ignor ulitizator ca asta da dovada ca dai răspunsuri greșite