Daca ai probat bobina de inductie (CDI) pe alt scuter este ok! Ia un aparat de masura si verifica ce tensiunea ai intre firul alb si firul verde, cu bobina conectata la stator. Aceasta tensiune trebuie sa fie mai mare de 50 V (curent alternativ) cand dai la pedala sau la automat daca nu-i asa n-o sa-ti porneasca! Mai verifica-i si senzorul, 100-140 ohmi intre firul rosu si firul alb ce vin de la stator, cu bobina decuplata! Daca ai aceste valori trebuie sa porneasca!
Stii tu ca is bune? eu am luat 3 cdi din care doar unul era bun. Piesele china vin strica din fabrica. Din 3 unu merge.
As vrea sa stiu de ce nu pleaca de pe loc un piaggio si de pornit porneste usor da nu vrea sa plece pleaca numa daca il ajut setul e bun filtru curat toba nu e infundat
Schimba-i cureaua, controleaza variatorul si schimba-i rolele dar in mod special acorda o mare atentie ambreiajului! Probabil si in ambreiaj trebuie schimbati sabotii!
http://www.tucagrtrans.ro/......avo-Grillo
Uite si variatorul
http://www.tucagrtrans.ro/......AVO--GRILO
Daca nu schimbi ceea ce ti-am spus n-o sa-ti plece nici cu slujbe!