Bună! Problema pe care o descrii la scuterul tău 4T chinezesc pare să fie legată de alimentarea cu combustibil sau de sistemul de aprindere. Iată câteva posibile cauze și soluții:
Carburatorul: Dacă relantiul este prea mic, motorul poate să nu primească suficient combustibil pentru a rămâne pornit. De asemenea, dacă accelerezi brusc și motorul se oprește, ar putea fi un semn că carburatorul este murdar sau că jeturile sunt înfundate. Curățarea carburatorului și verificarea jeturilor ar putea rezolva problema.
Filtrul de aer: Un filtru de aer murdar poate restricționa fluxul de aer către motor, ceea ce poate cauza probleme la accelerare și la menținerea relantiului. Înlocuirea sau curățarea filtrului de aer ar putea ajuta.
Sistemul de aprindere: Verifică bujia și cablul de bujie. O bujie murdară sau uzată poate cauza probleme la pornire și la accelerare. De asemenea, un cablu de bujie defect poate duce la o aprindere inconstantă.
Reglajul relantiului: Este posibil să fie necesar să ajustezi șurubul de relanti pentru a mări ușor turația la relanti.
Probleme mecanice: Există și posibilitatea unor probleme mecanice, cum ar fi o garnitură de chiulasă defectă sau probleme la supape, care pot afecta funcționarea motorului.
Dacă nu ești sigur de cauza exactă sau dacă nu te simți confortabil să efectuezi aceste verificări și reglaje singur, ar fi bine să consulți un mecanic profesionist. Sper că aceste informații te vor ajuta să identifici și să rezolvi problema cu scuterul tău. Mult succes!