E martorul check engine. Cu tarie iti recomand sa mergi sa faci o diagnoza, sa o pui pe un tester ca sa afli cu exactitate ce e. Poate fi un furtun de la intercooler si face vacuum sau o conducta de la turbo si pierde presiune, calamina pe valva EGR, senzor defect la sonda lambda. Am enumerat cele de mai sus datorita faptului ca ai spus ca nu urca in ture mai mult de 1700 rpm. Nu vreau sa te incurc sau sa te bag in ceata mai mult decat esti asa ca iti recomand o diagnoza, singura metoda de a avea un raspuns concret. Asfalt uscat si drumuri bune. Salutare.
Diagnoza unde o fac si cam cat ma costa?
Era din cauza unui furtun de la intercooler!
Eu cred ca e ori pompa de injectie ori turbina. dar oricum du-te cu ea la un service
Dupa ce spui tu s-a rupt axul la turbina... sper sa nu fie asta dar din ce ai scris nu cred ca o sa scapi...
Salut. Descrie putin martorul care sta aprins in bord te rog. Sa imi fac o idee.
Ca un motor cumva..adica asa stiu ca ceva o defectiune la motor..cand se aprinde becul ala..caut o imagine imediat
In principiu la orice reprezentanta VAG (Audi, VW, Skoda, Seat). Cat despre pret, nu stiu ce sa iti spun. De unde esti?
Eu sunt din Roman, Neamt. Cu siguranta ai o reprezentanta VW in Suceava, dar daca nu esti hotarat recomand Sandra Trading Iasi. Cu adevarat profesionisti. Dar in cazul tau se pune si problema transportului. Incearca pe plan local sa vezi ce poti rezolva, uite niste date de contact, incearca sa le dai maine un telefon Service - Adresa: sos. Suceava - Falticeni DN2 E85 km.2
Mail: office@automitric.ro Telefon: 0230 550 000
Fax: 0230 550 011.
Bine Multumesc pentru ajutor.O seara buna iti doresc!