Cel mai bine este sa astepti sa incepi orele si sa faci ce spune isntructorul, eventual il intrebi pe el si, pentru inceput, pe nimeni altcineva. Invaya mai intai sa mergi si apoi poti intreba si eventual aplica alte lucruri decat te-a invatat instructorul, altfel se amesteca toate in capul tau si nu o s amai stii ce sa faci cand o iesi la traseu. Orice lucru ai intreba o sa ai cel putin 2 pareri (si asta in cazuri rare), o sa ai asa o invalmaseala-n creier de o sa-ti fie si frica sa mai conduci, ca o sa ai senzatia ca nu stii ce ai de facut. In plus, lumea mai spune si chestii aiurea deseori, stiu nu stie care-i treaba, isi da cu parera si poate fi o varianta incorecta. Iti inteleg nerabdarea si curiozitatea, toti cei care au carnet au trecut prin asta, dar mai poti avea putina rabdare. Nu spun ca instructorul e un zeu, si ca numai el stie ce e de facut, dar nu e bine sa ai acum prea multe variante in cap pentru acelasi lucru. Hai succes, atentie si rabdare
Te referi la forfecarea pedalelor. Asta depinde la masina la masina unde tine ambreajul. Restul e CanCan.
Niciodata nu ai voie sa apesi si acceleratia si ambreiajul in acelasi timp, ca il patinezi. Doar cand pleci de pe loc poti eventual sa ambalezi putin motorul ca sa nu-ti moara si ca sa pleci repede.
Pornesti motoru iti pui centura reglezi oglinzile apesi ambreaju la maxim bagi in viteza intai apesi acceleratia pana la 60mii Ture si i dai dumu brusc la ambreaj... Tentant ''Da o sa te dea jos direct ''
Eu iti explic, dar cu adevarat vei intelege abia cand te vei apuca de orele de sofat. Cand spui lasat ambreiaj, probabil te referi la plecarea dupa loc. In cazul masinilor pe benzina se ia usor piciorul dupa ambreiaj, si se apasa simultan pe acceleratie. In cazul celor diesel, daca motorul nu este foarte uzat, e suficient sa iei usor piciorul dupa ambreiaj, iar masina va pleca. Am dat aici exemplu pentru plecarea de pe un drum drept. Succes pentru carnet
Apesi ambreiaju si pui masina in prima viteza dupa aia dai incet drumu la ambreiaj cand incepe masina a tremura dai putin pe accelerator si dai mai tare cand vezi ca incepi a merge dai incet drumu la ambreiaj si apesi si mai tare acceleratoru si dupa aia tot la fel pana nu mai ai ce da drumu la ambreiaj si dupa aia lucrezi doar cu acceleratoru si ambreiaju iti trebuie doar sa bagi in alta viteza!
Poti lua o masina ca de exemplu wolsvagen passat (nu stiu cum se scrie corect ) fara ambreiaj, e foarte simplu, si eu conduc masina asta