Pai nu stii ideea de baza cand se aprinde check engine care este? sa duci de indata masina la service.
Pus diagnoza pe ea si ea singura ii va spune meseriasului ce o doare!
Nu, nu te sfatuiesc sa mai mergi cu ea in aceste conditii, cel mult pana la service si diagnoza!
Problemele pot fi multe, check engine spune ca ceva este in neregula dar nu mentioneaza ce anume, cauzele pot fi multiple!
Cat despre eroare care cred ca se scrie OLDRUCK MOTOR AUS, aceasta poate insemna :
Presiune de ulei mica >>presiunea mica de obicei inseamna probleme la arbore/cuzineti, sau mai poate indica faptul ca pompa de ulei nu mai functioneaza sau faptul ca este prea putin ulei.
"a apărut mare, in bord, "lampa lui aladin", pe roșu...Cât de riscant poate fi, dacă o duc pe roți, vreo 15 km?"
nu e de bine dar poate scapi... iar dacă nu vrei surprize, pune-o pe o platformă și o duci la service
ti-a spus masina singura ce problema este, daca aparu mesajul oldruck, aia ce inseamna?
Ai internet vad, tu nu folosesti internetul si pentru altceva util, doar birfa, Facebook tik tok si aia e tot?
oldruck este cuvint in germana si inseamna presiune ulei, iar lampa aia tot aia arata, iar daca e rosie, trebuie sa intepenesti acolo, nu mai faci un pas, altfel fai praf cazanu ala
Aia e tot, simplu, bagai pe google oldruck aflai ce inseamna, cautai simbolul ala lampa lu aladin in manualul masini si aflai ce semninfica, citeai ce spune si stiai.
Dar e mai usor sa intrebi, sa stai pe tik tok, e grele astea sa cauti, ori sa afli ceva
Asa ca nu mai misti masina aia deloc, no mai pornesti, ai probleme cu presiunea la ulei, verifica pe sub, sa nu fie ceva spart, desi ai spus ca uleiul l-ai verificat si este ok, ce o fi ok tu stii.
Daca nivelul la ulei este in regula, inseamna ca pompa de ulei nu mai baga.
Duci masina pe platforma la un service, le spui ce mesaj a dat, sa nu mai porneasca ei, ori pot porni asa cateva secunde, de scanat nu-i nevoie sa scanezi cu motorul pornit, doar contactu pus, si sa repare, dar aia e problema, pompa de ulei, tia si dat mesajul oil pressure, dar in germana, sau in romana, presiune de ulei.
Tia dat mura in gura, dar cine sa priceapa Cind apoare ceva rosu sa tii minte e de jale, galben este asa si asa, merge, dar rosu la revedere e grav, aia seminifica culoarea rosu.
Mai poate fi de la filtru din baia de ulei, sa nu fie ala imbicsit rau si sa nu lase sufiecit ulei sa circule, cam astea ar fi cauzele.Sa fie filtru, scapi ieftin, daca e pompa, ai pus-o de mamaliga Nu mai zic si de filtru de ulei ala ce schimbi odata cu uleiul, trebuie si ala verificat, schimbat.
AndreiFanea întreabă: