In prezent, probabil nici una. Se fabrica la fel, pot exista doar diferente de echipare, in functie de comanda.
Insa pe vremea comunismului, diferentele erau enorme. Am de exemplu Dacia 1310 TLX din 1988, adusa din Ungaria. In primul rand, in Romania se vindeau doar modele TX, care aveau motor 1.3 54cp, 4+1 trepte, bord simplu fara turometru, si protectie anticoroziva foarte proasta.
TLX se facea doar pentru export (ajungeau sa fie vandute in tara doar loturile refuzate de straini), si aveau cam asa: motor 1.4 62cp, cutie 5+1, interior dintr-un material mai moale, antifon de fabrica in multe zone (compartiment motor, portbagaj, podea int-ext, praguri, bord cu turometru, spoiler suplimentar sub bara, lampi laterale de pozitie, temporizator la stergatoare, etc.
Ideea este ca TLX-ul meu are tabla 'tanc' si in prezent, pe cand TX-urile ruginesc la prima ploaie.
In plus, consumul la 1.3 cu 4 trepte e in general 7% extraurban, pe cand TLX-ul meu consuma 5.5-6% extraurban, cu masina incarcata bine.
Cele care sunt fabricate acum gen, Logan, Duster, nu este nici o diferenta.
In schimb mai inainte pe la Dacia 1300, 1310 existau diferente destul de mari, unele diferente la caroserie (de exemplu Dacia 1310 pentru canada, aveau busonul rezervorului in partea stanga pe aripa, in timp ce varianta pentru tara noastra il avea langa numar.
Pe langa astea, existau si alte roti pentru modelele de export, plus ca masinile erau mai solide cele pentru export.
Sincer sa iti spun diferenta este stratul de grunt si vopsea, am aflat acuma recent de exemplu in Romania cei de la dacia romannia nu acopera masinile cu un strat mai considerabil deoarece fac economie pentru tirurile care isi uzeaza trenul de rulare, de ce crezi ca masinile dacia care sunt contruite in alte tari din Europa unde infrastructura este de buna calitatea dacia este apreciata.