Nu conteaza cat mai poti merge. La prima pompa trebuie neaparat sa alimentezi, asta daca tii la masina si la banii tai. Daca nu, vei afla in curand la cati km poti merge cu aceleasi filtre, cu aceleasi injectoare sau chiar cu aceeasi pompa de combustibil.
Aprinderea martorului din bord trebuie sa fie o situatie exceptionala, in mod obisnuit se alimenteaza cel tarziu tunci cand acul ajunge la ultima gradatie (de obicei cea de 10l). Scade astfel probabilitatea ca mizeriile de pe fundul rezervorului sa fie absorbite de pompa, iar la modelele cu pompa in rezervor racirea va fi mai buna. IAr pentru ca traim in Romania, exista posibilitatea sa nimerim si combustibil de calitate mai proasta, dar avand tot timpul o rezerva, acesta va fi mai diluat.
Nu cred ca este necesar sa testezi acest lucru, este bine pentru sistemul de alimentare sa nu ajungeti la limita. În mod normal cand se aprinde becul avertizor de pe bord mai puteti parcurge circa 100-120 de km.
Depinde de masina, de consum, de cum e incarcata, de capacitate, de stilul de conducere...
oricum, peste 100km nu recomand sa treci.
Pentru alexandra da eu am stiut ca mai poti merge maxim 50-60km dar am mers 95kmatunci cand am scris dar am mai mers pana la 105km pana am alimentat-o si nu a avut nimic, dar totusi nu am riscat sa merg pana se oprea in drum era prea de tot si se strica se infundau pe acolo filtre etc.
Cand ramai pe rezerva, mai ai sa zicem 10 litri in rezervor depinde de masina, deci daca ai un consum mediu de 10% mai faci max 100 km!
Depinde de masina, pacat ca n-ai precizat ce marca...
La modelele mai noi iti apare pe calculatorul de bord cit mai poti parcurge, calculat dupa consumul mediu. Tot la generatiile mai noi, dupa aprinderea becului de combustibil se reduce puterea motorului pentru a face economie ( se simte imediat schimbarea!) iar cind ajunge la 0 se opreste motorul dar fara a se dezamorsa instalatia! Acest lucru este foarte important deoarece daca s-a ajuns aici, sa se opreasca motorul, se alimenteaza si porneste fara probleme instant! Un exemplu : la modeo 3 becul se aprinde la 80 de km ramasi de parcurs, reduce puterea la motor si se opreste motorul la 0 km. Alimentat si pornit fara probleme! Testat
Eu nu te-as sfatui sa mergi pe rosu mult fiind ca benzina/motorina daca e pe rosu mai e putin in rezervor si trage tot felul de reziduri murdare de pe fundul rezervorului si intre timp se pot infunda injectoarele catalizatoru si multe altele si nu e bine acesta e un dfat revenim la intrebarea ta daca ai mers 95 de km eu zic ca mai mult de 20km nu cred si daca ai intrat pe rosu inseamna cam 90-100km linistit
Salut.
Cand ajungi pe galben, depinde de moror si rezerva iti dau cate va exzemple(o maina cu mororul de 1900cm2 pe rezerva mege inca 100de km, un motor de 1600cm2 merge 70 de km, un motor de 1400cm2 merge 50-60km, un motor de 1200cm2 merge 50km.
Asa e eu merg de 2 ani cu o dubita si are becu pe bord aprins, si merge, e stricat,
Acum depinde si de cum are montat sorbul din rezervor dar in general in jur de 100 130 km
Depinde cum conduci...se spune ca, in medie, ar trebui sa mai tina minim 40 km, distantele fiind calculate in functie de distantele la care se afla, in mod normal, benzinariile pe autostrada, dinc ate stiu eu. dar nu afce rpostia sa mergi mult fara sa alimentezi pentru ca eu tot faceam asa din lene, si la un mom dat am ramas in drum cu masina pentru ca mi s-a stricat pompa sau ceva... si nici nu eram fara benzina atunci deci s-a stricat de la cat am mers fara de mai multe ori