Răspuns Câştigător
| lonewulf a răspuns:

Passat.Masina pare ok. Km sunt reali, avand in vedere anul.Intreaba-l daca a luat-o din Romania de noua. Daca nu, la 170k de km, mai adauga inca 100 000. Masina are deja 5 ani, si daca e venit de afara pe diesel, are lejer 300 00.

In Germania aceeasi masina e cam 6500-7000 de Euro, cu aceeasi km.
In general din 2009, bat spre 300 000 de km.
Daca zice ca a luat-o din Germania, PAS.Are 350 000 ca popa.
O masina la km aia (care zice el ca ii are), si anul ala si inmatriculata in RO, sare lejer de 9500 de E.

3 răspunsuri:
| N0xEterniS a răspuns:

Eu as alege Volkswagen'ul big grin big grin Imi place mai mult la aspect big grin dar habar nu am cat consuma, cat prinde, ce optiuni are big grin big grin

| lonewulf a răspuns (pentru N0xEterniS):

8%-8.5% in oras cu AC pornit, 5%-5.5% afara cu AC pornit mers pana in 130Km/h. Mers lejer cu 110-120Km/h fara AC ia si 4.5.

| lonewulf a răspuns:

Revenind:
Daca masina e Euro 5 (sa iti demonstreze in acte asta -testul RAR), e OK la pret chiar daca e din Germania. E vreo 250 de Euro taxa.
In Germania aceeasi masina e 7000 de Euro. Multe sunt Euro 5.
Deci nu e teapa.

Dar daca e Euro 4 (auch!). 7000 de Euro masina, 1600 de Euro taxa, 500 de Euro lejer drumul samsarului pana in Germania si inapoi, 500 de Euro spaga lui... Ajungi la 10 000 de Euro pretul corect.
Deci REPET: Daca masina e Euro 4 si din Germania luata, la banii aia sigur are 400 000 de Km.
Un Passat la 400 000Km acolo e cel mult 5000 de E, dar arata de zici ca acum au iesit pe poarta fabricii.

Nissan? Nu.Pas.