E transmisie secventiala si de obicei se foloseste la masinile care au pretentii cand vine vorba de performante. Avantajul cel mai mare il constituie eliminarea folosirii ambreiajului si a schimbat-orului manual de viteze, acel sistem facand totul in locul soferului (elimiand astfel timpul lung de schimbare a vitezei prin procedeul cuplare ambreiaj -> schimb viteza -> decuplare ambreiaj, totul facandu-se automat in cateva milisecunde).
P.S.: Atotcunoscatorilor care zic "schimba vitezele fara ambreiaj": Aveti cea mai vaga idee despre principiile de functionare a unui motor sau va place doar sa va bagati in seama?
Poza nu merge. eu nu o vad. dar din cate am inteles eu. e vb de cutie hidramata. si tu zici ca e in spatele volanului. atunci e vb de masini sport?
Masinile de curse au transmisie secventiala. E o cutie de viteze speciala, care schimba vitezele fara ambreiaj.
Masinile de strada au cutie automata cu mod manual, sau cutie cu dublu ambreiaj(DSG).
Bai.deci fata nu v-a zis sa ii explicati cum functioneaza...v-a rugat doar sa-i spuneti cum se numesc. sNukki acelea se numesc PADELE.si de obicei sunt puse la masini puternice
Nu este vorba de transmisie. Este schimbat-or cu padele asta este toata diferenta. La orice masina ii poti pune asta daca ii pui volan special si ii schimbi timoneria si in loc de schimbat-orul de viteze ii pui un motoras si un fir. Acel fir leaga motorasul de padele. Cand schimbi are 2 senzori care ii spun motorasului sa actioneze o anumtia viteza!
De obicei se zice transmisie sport sau semi=automata dar se pune numai la masini puternice ce de ex un bmw M6
anonim_4396 întreabă: